Search
Close this search box.

معرفی کتب و منابع آزمون پرطرفدار و کاربردی آیلتس

خانه » بورسیه تحصیلی » معرفی کتب و منابع آزمون پرطرفدار و کاربردی آیلتس
آزمون ایلتس

کتب و منابع آزمون آیلتس

IELTS Test

مفاد آموزشی و تمرینی بسیاری برای آماده سازی متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس و کسب امتیاز مطلوب در بازار وجود دارد مهمتر از انتخاب کتاب مناسب و مفاد آموزشی مطلوب، تمرین کردن است راه های زیادی برای تمرین آزمون آیلتس وجود دارند اما اگر برای تمرین آیلتس به کتب روی می آورید؛ در این مطلب به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

بررسی کتاب های کمبریج آیلتس

کتاب های کمبریج آیلتس را به جرات می توان در زمره ی بهترین و معتبرترین کتب و منابع آزمون آیلتس به شمار آورد. این کتب که در نسخه ی ۱ تا ۱۲ در دسترس می باشند، چاپ انتشارات کمبریج بوده و به عنوان نسخه ی اصلی به شمار می روند.

آزمون ایلتس

هر نسخه از این کتب شامل ۴ تست کامل آزمون آیلتس به همراه دو نسخه ی جنرال بوده ولی در نسخه های شماره ی ۱۱ و شماره ی ۱۲ این روند اندکی تغییر کرده و این کتب در دو نسخه ی جنرال و آکادمیک ارائه می شوند. شاید این کتب از لحاظ هزینه ای قدری تافل برانگیز باشند ولی قطعاً ارزش بالای آموزشی و تمرینی آنها برهزینه شان غلبه خواهد کرد.

کتاب راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس

این کتاب از نظر عده ی زیادی، بهترین کتاب برای آمادگی آزمون آیلتس است، در حالی کتب کمبریج آیلتس که در بالامطرح شوند برای تمرین مناسب هستند، این کتاب بیشتر حالت راهنما دارد و بر اساس تحقیقاتی که در حوزه ی مشکلات و دشواری های زبان آموزان در مواجهه با آزمون آیلتس انجام شده، نگارش و چاپ شده است. این کتاب نیز توسط انتشارات کمبریج چاپ شده و راهنمایی های موجود در برای اخذ نمره ی بالا در آزمون آیلتس ضروری هستند.

کتاب آیلتس آکادمیک Target Band 7

این کتاب نیز شامل رنج وسیعی از نکات و راهنمایی ها جهت موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره ی مطلوب ۷ می باشد.

کتاب Focus on IELTS

این کتاب اخیرا مورد توجه بسیاری از مدرسین زبان انگلیسی قرار گرفته و کارایی خود را نشان داده است. برای زبان آموزانی که نیازمند بازه ی امتیاز ۵ الی ۶٫۵ در آزمون آیلتس هستند مناسب بوده و ترکیبی از زبان انگلیسی عمومی یا جنرال انگلیش را با مهارت ها و مفاد آیلتس ارائه می کند. بهترین حالت استفاده از این کتاب برای ازدواج است که از قبل با این آزمون آشنایی نداشته و می خواهند به سمت دنیای آیلتس حرکت کنند.

کتاب IELTS Trainer six Practice Tests

این کتاب نیز به نوبه ی خود در حوزه ی راهنمایی و نمونه سوالات آیلتس حرفهای زیادی برای گفتن دارد و شامل ۶ تست آزمون آیلتس می باشند که بسیار به واقعیت نزدیک است. انجام طیف وسیعی از آزمون ها و تمارین قبل از شرکت در آزمون آیلتس بسیار ضروری است که در این زمین، کتاب فوق بسیار مناسب می باشد.

آزمون ایلتس

این کتاب نکات بسیار مفیدی را نیز در رابطه با چگونگی ورود به هر مرحله از آزمون در خود جای داده است.

کتاب ضمانت آیلتس پیشرفته ۶٫۵ انتشارات کمبریج

اگر چه بسیاری از اساتید زبان انگلیسی، حفظ کردن ضمانت را به طور مستقیم در دستور کار خود قرار نمی دهند، اما خواندن این کتاب برای همه ی داوطلبان آزمون آیلتس امری ضروری است.

چرا که با مطالعه ی این کتاب از لحاظ دایره صفری پیشرفت چشمگیری را مشاهده خواهید کرد. بنیان گذاران این کتاب در اصل طراحان آزمون آیلتس بوده اند و همانگونه که از نام آن پیداست برای کسب نمره ی ۶٫۵ آیلتس مناسب است.

کتب و منابع آزمون آیلتس به همین موارد ذکر شده خلاصه نمی شوند و کتابهای وسیعی در دسترس علاقه مندان وجود دارند که در مطالب آتی به بررسی و معرفی آنها خواهیم پرداخت.
موسسه ی زبان انگلیسی آریانااپلای با در اختیار داشتن اساتید مجرب ، فضای آموزشی و مفاد منحصر بفرد خود، شما را تا رسیدن به هدف مطلوبتان در آزمون آیلتس همراهی خواهد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و تعیین سطح رایگان با مشاوران آریانااپلای تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا