روش های دریافت اقامت در انگلیس

خانه » اقامت » روش های دریافت اقامت در انگلیس
اقامت انگلستان

اخذ اقامت انگلیس

Residence England

کشور انگلستان دارای فرهنگ های متفاوتی است فلذا برای اخذ اقامت انگلیس باید با شرایط حاکم موجود در این کشور آشنا شوید تا بهترین حالت را انتخاب و پیش رو داشته باشید. نرخ مهاجرت به کشور انگلستان افزایش یافته است و در حال حاضر این افزایش ۳۲ درصدی به بالاترین سطح خود رسیده است. براساس آمار منتشر شده اداره مهاجرت کشور انگلستان نرخ خالص مهاجرت از ابتدای سال میلادی حدود ۳۰۰ هزار نفر می باشد.

افراد مقیم کشور انگلستان از استانداردهای بالای رفاهی و زندگی برخوردار می باشند و از هر حیث در رتبه بندی های جهانی در جایگاه بالایی قرار می گیرند.

سند امید به زندگی در کشور انگلستان برای زنان ۸۳ سال و برای مردان ۷۹ سال می باشد که از این حیث در رتبه ۲۰ جهان واقع شده است و نسبت به کشور ایران که برای زنان سن ۷۶ سال و برای مردان سن ۷۴ سال است شرایط بهتری را دارد.
کشور انگلستان به واسطه هوش و ذکاوت بسیار در مردم و دولت مردانش توانسته در جهان به عنوان یک کشور هوشمند عمل کند و خود را به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند جهان معرفی کرده است. بصورت کلی مردم این کشور اعتقادی به اظهارات کلی و حرف های بی پایه و اساس ندارند و بصورت معمول افراد پایبند و متعهدی هستند و حتماً به آن عمل خواهند کرد.

سیستم بهداشت کشور انگلیس که از سرمایه عمومی به وجود آمده است در تلاش است که شرایط مناسبی را در اختیار عموم مردم قرار دهد. نکته قابل توجه، مردمان این کشور بیشتر وقت خود را در کتابخانه ها و موزه ها سپری می کنند و برخلاف کشورهای دیگر که وقت خود را در مراکز تفریحی می گذرانند از همین رو موزه ها بیشترین بازدید را در انگلستان دارد.

مجموعه های از امکانات ورزشی قابل استفاده عموم با قیمت های مناسب توسط مسئولین محلی فراهم شده و در عین حال تعدد باشگاه های خصوصی نیز رو به افزایش است. بطور مثال زمین های مخصوص بازی گلف در سراسر انگلستان در اختیار علاقه مندان قرار دارد.

اقامت انگلستان

خوراک کشور انگلستان آمیزه ای از غذاهای سنتی و مدرن است. صبحانه در این کشور اهمیت فراوانی دارد که یک وعده صبحانه کامل انگلیسی شامل گوشت، تخم مرغ، سیب زمینی پخته یا سرخ شده، قارچ.

سوئیس و نان تست به همراه یک فنجان بزرگ قهوه یا چای است. گوشت قرمز و مرغ و ماهی از مواد اصلی خوراک مردم انگلستان و به خصوص نهار این مردم است. شام در این کشور بسیار زود و گاهی به صورت عصرانه صرف می شود و بسیار سبک است.
نکته شایان ذکر اینکه در بیشتر شهرهای بزرگ انگلستان به خصوص شهر لندن، تعداد بسیاری مسلمان و ایرانی زندگی می کنند. بنابراین در بسیاری از شهرهای انگلستان، رستوران ها و فروشگاه های متعددی غذاها و مواد غذای حلال و ایرانی را ارائه می دهند.

مسلماً برای اخذ اقامت انگلیس، روش های مختلفی وجود دارد که متقاضیان و علاقه مندان کشور انگلستان می توانند بهترین آنها را انتخاب کرده و موفق به اقامت این کشور شوند.
زمانی که مبحث اقامت مطرح می شود باید به ماهیت آن توجه کرد از همین رو افراد علاقه مند به کشور انگلستان می توانند از روش های سرمایه گذاری، کاری و ازدواج برای اخذ اقامت اقدام نمایند.

اقامت انگلیس از طریق ازدواج

یکی از روش های متداول مهاجرت به کشور انگلستان، روش ازدواج بوده است که این کشور برای اعطای ویزاهای نامزدی و ازدواج قوانین و مراحل بخصوصی را در نظر گرفته است. یکی از مهم ترین شروط برای ویزاهای نامزدی و ازدواج کشور انگلستان وضعیت مالی افراد می باشد.

از همین رو افراد شرط حداقلی حقوق را باید برآورده کند که در حال حاضر طبق قانون مهاجرت کشور انگلستان برای دو نفر حدود ۱۸ تا ۱۹ هزار پوند در نظر گرفته شده است. از نکات دیگر زوج یا زوجه ای که اقامت قانونی کشور انگلستان را داشته باشد نباید از هیچ منابع مالی و کمک های دولتی استفاده کرده باشد. متقاضیان اخذ ویزاهای نامزدی و ازدواج کشور انگلستان نیازمند مدرک زبان IELTS Life skille می باشند.

اقامت انگلستان

در ارتباط با ویزای نامزدی ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که ویزایی که برای نامزدی صادر می شود اعتبار ۶ ماهه دارد که افراد در مدت زمان تعیین شده فرصت دارند که ازدواج خود را بصورت رسمی ثبت کنند.

دریافت اقامت انگلیس از طریق ویزای کار

ویزای کار روش کم هزینه ای است که افراد می توانند از این روش اقامت کشور انگلیس را دریافت کنند. این پروسه به عوامل و فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد که مهم ترین آن دریافت یک دعوت نامه کاری از کارفرمای انگلیسی می باشد. فرد متقاضی در صورت سپری کردن بازه زمانی ۳ الی ۴ ساله در کشور انگلستان و پرداخت مالیات، اقامت این کشور را دریافت نماید. کشور انگلستان در میان کشورهای اروپایی یکی از کمترین نرخ های مالیاتی را دارد. از افرادی که درآمدهای آنها زیر ۱۵۰۰ پوند در ماه می باشد ۱۰ مالیات درصد گرفته می شود.

اقامت انگلستان

برای درآمدهای بین ۱۵۰۰ پوند تا ۲۸۰۰ پوند نرخ مالیات براساس ۲۳ درصد محاسبه می گردد و برای درآمدهای بالاتر از ۲۸۰۰ پوند ۴۰ درصد مالیات محاسبه می گردد.

دریافت اقامت انگلیس از طریق تحصیل

به واسطه مشکلات اخذ ویزای کار، افراد علاقه مند به کشور انگلستان می توانند به صورت تحصیلی دست به اقدام ویزای تحصیلی انگلستان زده و پس از آن از قوانین تبدیل ویزا استفاده کنند. دانشجویان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه های انگلستان هم می توانند پس از اتمام تحصیل خود در این کشور از قوانین تبدیل ویزا اقدام کرده و به دنبال اقامت انگلیس باشند.

تحصیل کردن در کشور انگلستان برای بسیاری از افراد قابل توجه و با اهمیت است چرا که نظام آموزشی این کشور شرایط متفاوتی را برای دانشجویان در نظر گرفته است بدین صورت که دوره های تحصیلی یکسال کمتر می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره تحصیل در انگلستان لطفا کلیک نمایید.

اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلیس

برخی افراد قصد مهاجرت به انگلستان از طریق سرمایه گذاری و احداث شرکتی در خاک این کشور می باشند که برای این دسته از عزیزان ویزای سرمایه گذاری کشور انگلستان توصیه می شود. کشور انگلستان دو طرح کلی را برای متقاضیان اخذ اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری معرفی کرده است.

روش اول

افراد می توانند با ۲۰۰ هزار پوند شرکتی از در این کشور ثبت کرده و ویزای سه ساله دریافت کنند. در صورت موفقیت در سال دیگر تمدید می شود و پس از آن به اقامت دائم منجر می شود.

روش دوم

سرمایه گذاری ۲ میلیون پوندی است.

افراد از روش های متفاوت می توانند برای اخذ اقامت انگلیس اقدام نمایند ولی مهم ترین نکته وقف پذیری افراد در این کشور می باشد. بواسطه انگلیسی زبان بوده کشور شرایط مناسبی تری برای مهاجران به حساب می آید. برای اطلاع از شرایط دریافت اقامت سایر کشورهای اروپایی می توانید به مقاله اقامت اروپا مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا