ویزای ۱۹۰ استرالیا

خانه » مهاجرت کاری » ویزای ۱۹۰ استرالیا
ویزای 190 استرالیا

شرایط ویزای ۱۹۰ استرالیا

Visa requirements for 190 Australia

ویزای ۱۹۰ استرالیا یکی از ویزاهای کاری استرالیا با اسپانسر ایالتی است و برای افراد ماهر و متخصص در نظر گرفته شده است. دریافت این ویزا بر اساس سیستم امتیازبندی است و به دارندگان ویزای ۱۹۰ استرالیا، اقامت موقت ۵ ساله اعطاء می گردد که بعد از این مدت به اقامت دائم تبدیل می شود. متقاضی این نوع ویزا تعهد می نماید که در دو سال اول اقامت خود در استرالیا در ایالت دعوت کننده اقامت داشته باشد و بعد از این دو سال در صورت تمایل می تواند در هر ایالت دیگری از استرالیا به کار و زندگی خود ادامه دهد. از مهمترین مزیت های ویزای ۱۹۰ استرالیا، امکان درخواست همزمان برای اعضا خانواده است و همزمان با فرد اصلی می توانند در این کشور به کار، تحصیل و زندگی مشغول شوند و از خدمات درمانی رایگان بهره مند شوند.

ویزای 190 استرالیا

از جمله شرایط ویزای ۱۹۰ استرالیا این است که برای دریافت این نوع ویزا نیازی به کارفرما نبوده و فرد می تواند از داخل یا خارج استرالیا درخواست دهد. متقاضی باید از شرایط ویژه ای که ایالت اسپانسر کننده تعیین کرده برخوردار باشد و معمولا هر کدام از ایالتها معیارهای اختصاصی برای سوابق کاری، سطح زبان و لیست مشاغل مورد نیاز خود دارند. دارنده ویزای ۱۹۰ استرالیا تا ۵ سال پس از اخذ ویزا بدون هیچگونه محدودیتی می تواند به استرالیا رفت و آمد داشته باشد. در صورتیکه در طی این مدت موفق به اخذ شهروندی استرالیا نگردد برای ورود یا خروج به استرالیا باید ویزای به نام ویزای بازگشت بگیرد.

مهمترین شرایط ویزای ۱۹۰ استرالیا  

همانطور که گفته شد در ویزای ۱۹۰ استرالیا متقاضی نیازمند یک اسپانسر ایالتی بوده چون به تنهایی قادر به کسب امتیاز لازم در سیستم اسکیلد ورکر نگردید است. اما علاوه بر این بایستی شرایط دیگری نیز داشته تا بتواند برای این نوع ویزا اقدام نماید. به صورت کلی مهمترین شرایط ویزای ۱۹۰ استرالیا به شرح زیر است و متقاضی باید از تمامی شرایط و معیارها برخوردار باشد همچنین دارنده ویزای ۱۹۰ استرالیا و خانواده او بایستی تابع قوانین استرالیا بوده و به تعهدات خود در قبال ایالت اسپانسر عمل نمایند.

– سن متقاضی در زمان دریافت دعوتنامه باید کمتر از ۴۵ سال باشد.
– متقاضی بایستی امتیاز حداقل ۶۵ را براساس سیستم امتیازبندی اداره مهاجرت استرالیا کسب نماید. البته ۵ امتیاز از مجموع امتیازات را از اسپانسر ایالتی دریافت می کند.
– شغل و تحصیلات متقاضی بایستی در لیست مشاغل مورد نیاز ایالت های استرالیا ذکر شده باشد ( لیست مشاغل مورد نیاز هر ساله توسط اداره مهاجرت استرالیا تهیه می گردد)
– متقاضی از طرف یک اسپانسر ایالتی دعوت نامه داشته باشد و در واقع حمایت گردد.(فهرست مشاغل مورد نیاز هر ایالت متفاوت است)
– متقاضی باید پرونده خود را به منظور بررسی مدارک تحصیلی و شغلی در اختیار یکی از مراکز تعیین شده ارزیابی شغلی قرار دهد تا تأ ییدیه لازم را کسب نماید.
– متقاضی باید در EOI ثبت نام نماید.
– متقاضی ویزای ۱۹۰ استرالیا نباید دارای ویزای لغو شده باشد و این مسأله امکان دارد بر نتیجه درخواست ویزای ۱۹۰ تأثیر منفی داشته باشد.
– داشتن مدرک زبا ن IELTS با نمره حداقل ۶ در هر چهار مهارت از دیگر شرایط لازم است و در صورت داشتن نمرات بالاتر در کسب امتیاز به متقاضی کمک بیشتری خواهد نمود.
– داشتن تمکن مالی لازم برای هزینه های زندگی متقاضی و اعضا خانواده در استرالیا از ضروری ترین شرایط ویزای ۱۹۰ است که این مبلغ برای نفر اصلی ۳۰ هزار دلار استرالیا در نظر گرفته شده است و درصورت همراهی خانواده به ازاء هر نفر ۵۰۰ دلار استرالیا اضافه می گردد.

ویزای 190 استرالیا

مراحل درخواست ویزای ۱۹۰ استرالیا

همانطور که گفته شد ویزای ۱۹۰ استرالیا یکی از انواع ویزای کار استرالیا بوده که به اقامت دائم استرالیا منتهی می گردد. تمامی افرادی که از طریق حمایت یک اسپانسر ایالتی برای کار در استرالیا اقدام نمایند از فواید ویزای کار این کشور بهره مند خواهند شد. ویزای ۱۹۰ استرالیا یک ویزای کاری با اقامت دائم ۵ ساله است که بعد از طی این مدت به شهروندی استرالیا تبدیل خواهد شد. برای اخذ ویزاهای استرالیا انجام مراحل مختص هر روش ضروری است از این رو برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا و برای پیشگیری از عدم موفقیت، کلیه مراحل را باید با دقت و حوصله انجام داد. متقاضی پس از طی این مراحل و اخذ تایید از اداره مهاجرت استرالیا موفق به دریافت ویزای ۱۹۰ استرالیا خواهد شد.

مراحل درخواست ویزای ۱۹۰ استرالیا در شش مرحله است که هر کدام بصورت جداگانه به شرح زیر است :

– در مرحله اول، متقاضی بایستی تخصص و رشته خود را در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا پیدا کند با علم به اینکه لیست مشاغل هر کدام از ایالتها با بقیه متفاوت است.
– در مرحله دوم، حداقل امتیازات برای این نوع ویزا را بر اساس شرایط فردی خود و امتیاز کمکی از اسپانسر ایالتی کسب نماید .

ویزای 190 استرالیا – در مرحله سوم، مدرک تحصیلی و کاری متقاضی بایستی در استرالیا ارزیابی گردد. معمولاً ارزیابی مدارک از طریق سازمانهای که دولت استرالیا برای بررسی مدارک در نظر گرفته است، انجام می شود. در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا برای هر ردیف شغلی نام سازمان مسئول رسیدگی ذکر شده است. قوانین، نحوه و مدت زمان بررسی و هزینه های مربوط به آن برای هر کدام از این مؤسسات متفاوت است ولی معمولا زمان ارزیابی مدارک بین ۱ تا ۴ ماه متغیر است. هدف دولت استرالیا از ارزیابی مدارک، اطمینان پیدا کردن از قابل قبول بوده مهارت و تحصیلات متقاضی در استرالیا است همچنین سوابق کاری متقاضی برای شغل درخواستی بررسی شده و در صورت نیاز به دوره های مهارتی خاص در نتیجه ارزیابی اعلام می گردد.
– در مرحله چهارم، متقاضی باید فرم اظهار تمایل (EOI) را تکمیل و ارسال نماید تا به اداره مهاجرت استرالیا اطلاع دهد که قصد درخواست دادن برای ویزای ۱۹۰ استرالیا را دارد.
– در مرحله پنجم، فرد در انتظار انتخاب شدن از طرف یکی از ایالتها می ماند و در صورتی که هر کدام از آنها متقاضی را بپذیرند برای وی دعوت نامه کاری ارسال می نمایند.
– در مرحله ششم و آخر متقاضی می تواند برای ویزای ۱۹۰ استرالیا درخواست بدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط کار در استرالیا، لطفا این مقاله را مطالعه فرمائید : کار در استرالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا

همانطور که گفته شد اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا مستلزم طی کردن مراحلی است و اگر متقاضی کلیه مراحل مربوط به ویزای ۱۹۰ استرالیا را با موفقیت گذرانده باشد، می توانند برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا اقدام نمایند. مراحلی همچون کسب امتیازات لازم، ارزیابی و تأیید مدارک تحصیلی و مهارتی متقاضی از طریق سازمانهای دولتی استرالیا و دریافت دعوت نامه کاری از یکی از ایالتهای استرالیا، برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا ضروری است.

برای دریافت ویزای ۱۹۰ استرالیا همانند تمامی ویزاها بایستی مدارک متقاضی به طور کامل و بدون نقص از قبل آماده شده و ترجمه گردد. مدارکی همچون مدرک تحصیلی، مدرک زبان و مدارک شناسایی مربوط به متقاضی بایستی به طور کامل جمع آوری شود همچنین برای همسر علاوه بر مدارک شناسایی، مدارک مربوط به ازدواج نیز لازم است. هر گونه نقص مدارک زمان اخذ ویزا را به تأخیر خواهد انداخت یا حتی منجر به ریجکتی پرونده خواهد شد.

ویزای 190 استرالیا

مدارک لازم برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا عبارتند از :

– تکمیل فرمهای درخواست ویزای ۱۹۰استرالیا
– مدارک پرداخت هزینه های مربوط به صدور ویزا
– مدارک شناسایی( کارت ملی و شناسنامه )
– پاسپورت
– ارائه سند ازدواج ( در صورت تأهل)
– کارت پایان خدمت
– عکس پرسنلی
– مدرک زبان انگلیسی
– ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه فرد اصلی و اعضا خانواده
– گواهی سابقه کاری تمام وقت در ۲ سال اخیر

نحوه ی محاسبه امتیاز ویزای ۱۹۰ استرالیا 

همانطور که گفته شد ویزای ۱۹۰ استرالیا بر اساس سیستم امتیازبندی اسکیلد ورکر بوده و متقاضیان این نوع ویزا باید قبل از اقدام برای ویزا امتیازات خود را بررسی نمایند. نحوه محاسبه امتیاز ویزای ۱۹۰ استرالیا بر اساس شرایط و مدارک فرد متقاضی است و حداقل امتیاز ۶۵ بایستی کسب شود در غیر اینصورت اداره مهاجرت استرالیا برای متقاضی دعوتنامه نخواهد فرستاد. البته ۵ امتیاز از این ۶۵ امتیاز مربوط به اسپانسر ایالتی است و در واقع خود متقاضی ۶۰ امتیاز را به تنهایی کسب نموده است. آن دسته از متقاضیانی که موفق به کسب دعوتنامه شده اند باید برای اثبات ادعای خود در EOI ، مدارک لازم را ارائه نمایند. معیارهای سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کاری و غیره توسط اداره مهاجرت استرالیا برای امتیازبندی در نظر گرفته شده است که هر کدام از معیارها و امتیازات مربوط به آن به صورت جداگانه در ادامه توضیح داده می شود.

ویزای 190 استرالیا

سن 

از جمله معیارهای ارزیابی و مورد استفاده در سیستم امتیازبندی اسکیلد ورکر استرالیا، سن افراد است. برای برخی از متقاضیان ویزای ۱۹۰ استرالیا، این بخش امتیاز آور بوده ولی سنین بالاتر معمولا در این بخش امتیاز کمتری نسبت به افراد با سن پائین تر، کسب می کنند که بایستی با افزایش سطح مدرک زبان یا کسب مدارک تحصیلی بالاتر این کمبود امتیاز را جبران نمایند. سن درخواست کنندگان ویزای ۱۹۰ استرالیا باید کمتر از ۴۵ سال تمام باشد ولی اگر سن متقاضی پس از دریافت دعوت نامه از طرف یکی از ایالتهای استرالیا از ۴۵ رد شود باز هم می تواند برای ویزای ۱۹۰ استرالیا درخواست دهد. بالاترین امتیاز برای سنین بین ۲۵ تا ۳۲ سال بوده و کمترین امتیاز برای سنین بین ۴۰ تا ۴۴ سال تمام می باشد. امتیازاتی که برای هر گروه سنی در نظر گرفته شده است طبق لیست زیر می باشد:

گروه سنی امتیاز
گروه سنی بین ۱۸ تا ۲۴ سال تمام ۲۵
گروه سنی بین ۲۵ تا ۳۲ سال تمام ۳۰
گروه سنی بین ۳۳ تا ۳۹ سال تمام ۲۵
گروه سنی بین ۴۰ تا ۴۴ سال تمام ۱۵

مدرک تحصیلی 

کشور استرالیا برای جذب نیروهای ماهر و متخصص مورد نیاز برای ایالتهای این کشور شرایطی را معین نموده و داشتن تحصیلات مرتبط با شغل متقاضی در اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا تاثیر زیادی دارد. مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم برآورد امتیاز در سیستم امتیازبندی اسکیلد ورکر استرالیا بوده و حداقل مدرک قابل قبول در این برنامه، مدرک کاردانی است. علاوه بر آن مدرک تحصیلی متقاضی ویزای ۱۹۰ استرالیا بایستی جزو مشاغل مورد نیاز سالانه یکی از ایالات استرالیا باشد.

برای اخذ ویزاهای کاری استرالیا، بالاترین امتیاز برای مدارک ارزیابی شده معادل دکترای استرالیا به میزان ۲۰ امتیاز و کمترین امتیاز برای تحصیل حداقل به مدت دو سال در یکی از مراکز تحصیلی استرالیا (دیپلم، مدرک تجاری) یا تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا به میزان ۵ امتیاز در نظر گرفته شده است.

ویزای 190 استرالیا

امتیازاتی که به مدارک مختلف تحصیلی تعلق می گیرد، طبق لیست زیر می باشد:

نوع مدرک  امتیاز
مدارک ارزیابی شده معادل دکترای استرالیا  ۲۰
مدارک ارزیابی شده معادل لیسانس و فوق لیسانس استرالیا  ۱۵
مدارک ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا  ۱۰
مدارک پایان دوره ارزیابی شده معادل فوق دیپلم استرالیا  ۱۰
تحصیل حداقل به مدت دو سال در یکی از مراکز تحصیلی استرالیا(دیپلم یا مدرک تجاری)  ۵
تحصیل در مناطق کم جمعیت استرالیا  ۵

 

مدرک زبان انگلیسی

ویزای ۱۹۰ استرالیا یکی از ویزاهای اسکیل ورکر استرالیا بوده که به عنوان مهم ترین ویزاهای مهاجرتی به کشور استرالیا محسوب می گردد. برای اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا که مبتنی بر مهارت و تخصص بوده، ارائه مدرک زبان انگلیسی الزامی است. محدودیتی در نوع مدرک زبان مشخص نشده و هر کدام از مدارک زبان TOFE ، IELTS، OET، PTE و CAE قابل قبول است. نمره اخذ شده در هر کدام از این مدارک در کسب امتیاز ویزای کاری بسیار پر اهمیت و تاثیر گذار است.

حداقل امتیاز از قسمت مدرک زبان انگلیسی ۱۰ و حداکثر ۲۰ امتیاز می باشد. به عنوان مثال، در صورتی که در هر چهار مهارت آزمون آیلتس نمره ۷ را داشته باشند، ۱۰ امتیاز کسب می نمایند و اگر در هر چهار مهارت آزمون آیلتس نمره ۸ را داشته باشند، ۲۰ امتیاز به امتیازات متقاضی افزوده می شود. نمونه گفته شده به خوبی نشان گر اهمیت نمره آزمون زبان در اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا است. امتیاز بندی برای سایرمدارک زبان همانند جدول زیر صورت می گیرد :

مدرک زبان  نمره  امتیاز
IELTS حداقل نمره ۶ در هر چهار مهارت  ۰
IELTS  حداقل نمره ۷ در هر چهار مهارت  ۱۰
IELTS حداقل نمره ۸ در هر چهار مهارت  ۲۰
TOEFL حداقل نمره ۱۲ در مهارت شنیداری، نمره ۱۳ در مهارت خواندن، نمره ۲۱ در مهارت نوشتاری و نمره ۱۸ در مهارت گفتاری  ۰
TOEFL حداقل نمره ۲۴ در مهارت شنیداری، نمره ۲۴ در مهارت خواندن، نمره ۲۷ در مهارت نوشتاری و نمره ۲۳ در مهارت گفتاری ۱۰
TOEFL حداقل نمره ۲۸ در مهارت شنیداری، نمره ۲۹ در مهارت خواندن، نمره ۳۰ در مهارت نوشتاری و نمره ۲۶ در مهارت گفتاری  ۲۰
OET  نمره C در هر چهار قسمت آزمون OET ۰
OET  نمره B در هر چهار قسمت آزمون OET ۱۰
OET نمره A در هر چهار قسمت آزمون OET ۲۰
CAE حداقل نمره ۱۶۹ در هر چهار مهارت ۰
CAE حداقل نمره ۱۸۵ در هر چهار مهارت ۱۰
CAE حداقل نمره ۲۰۰ در هر چهار مهارت ۲۰
PTE حداقل نمره ۵۰ در هر چهار مهارت ۰
PTE حداقل نمره ۶۵ در هر چهار مهارت  ۱۰
PTE حداقل نمره ۷۹ در هر چهار مهارت  ۲۰

 

سابقه کاری

اخذ ویزای ۱۹۰ استرالیا مستلزم شرکت درسیستم امتیازبندی اسکیل ورکر استرالیا بوده و سوابق کاری متقاضی ، امتیازآور می باشد. لازم به ذکر است که سوابق کاری مربوط به بعد از اخذ مدرک تحصیلی و در ۱۰ سال گذشته مورد قبول دولت استرالیا است. امتیازات مربوط به سوابق کاری در داخل استرالیا یا خارج استرالیا متفاوت بوده و مطمئناً برای سابقه کاری در داخل استرالیا امتیاز بیشتری لحاظ می شود.

حداکثر امتیاز در نظر گرفته شده برای سابقه کار در داخل استرالیا، ۲۰ امتیاز و حداکثر امتیاز برای کار در خارج از استرالیا، ۱۵ امتیاز می باشد. برای کسب امتیاز این بخش در برخی از مشاغل نیاز به ارائه بیمه تامین اجتماعی است ولی الزامی به داشتن سابقه بیمه برای همه مشاغل نیست و در صورت نداشتن بیمه فرد می تواند از طریق مدارکی همچون فیش حقوقی، نامه اشتغال به کار، قرار داد و … سابقه کار خود را اثبات نماید.

ویزای 190 استرالیا

تشخیص لزوم داشتن بیمه برای هر کدام از مشاغل با سازمان ارزیابی کننده مدارک تخصصی و مهارتی بوده و همچنین این سازمان مسئول تایید صلاحیت یا عدم صلاحیت متقاضی برای شغل می باشد. امتیازات مربوط به سوابق کاری در داخل یا خارج استرالیا، طبق جدول زیر قابل ارزیابی است :

امتیازات سابقه کاری مرتبط در داخل استرالیا در ۱۰ سال گذشته
سابقه کاری امتیاز
سابقه کاری کمتر از ۱ سال  ۰
سابقه کاری بین ۱ تا ۲ سال  ۵
سابقه کاری بین ۳ تا ۴ سال  ۱۰
سابقه کاری بین ۵ تا ۷ سال  ۱۵
سابقه کاری بین ۸ تا ۱۰ سال  ۲۰
امتیازات سابقه کاری مرتبط در خارج استرالیا در ۱۰ سال گذشته
سابقه کاری کمتر از ۳ سال  ۰
سابقه کاری بین ۳ تا ۴ سال  ۵
سابقه کاری بین ۵ تا ۷ سال ۱۰
سابقه کاری بین ۸ تا ۱۰ سال  ۱۵

 

علاوه بر این موارد امتیازات دیگری هم در صورت ارائه مدارک برای متقاضی ویزای ۱۹۰ استرالیا در نظر گرفته می شود. از جمله این امتیازات اضافه، امتیاز مربوط مجردی یا متاهل بودن است. در صورتیکه متقاضی مجرد باشد ، ۱۰ امتیاز کسب می نماید ولی اگردارای همسر بوده و سن همسر زیر ۴۵ سال باشد، ۵ امتیاز داشته و در صورتیکه شغل همسر جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، ۵ امتیاز دیگر نیز بدست می آید و جمعاً ۱۰ امتیاز از طریق همسر به امتیازات متقاضی اضافه می شود. همچنین در صورت داشتن اسپانسر ایالتی یا تسلط به یکی از زبانهای خاص مثل زبان فارسی یا دیگر زبانها، ۵ امتیاز به متقاضی اعطاء می شود.

لازم به توضیح است که در روش اسپانسر شیپی ایالتی، نیروهای کار توسط ایالتهای که کمبود نیروی کار داشته و شغل متقاضی جزو مشاغل مورد نیاز آن ایالت اعلام شده، می توانند اسپانسرمتقاضی شده و از او دعوت به کار نمایند. در مقابل فرد متقاضی متعهد می گردد که برای مدت زمان معین شده در همان ایالت کار و زندگی نماید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط زندگی در استرالیا، لطفا این مقاله را مطالعه فرمائید : زندگی در استرالیا

هزینه ویزای ۱۹۰ کشور استرالیا

متقاضی ویزای ۱۹۰ استرالیا پس از اینکه از مراحل امتیازبندی، ارزیابی مدرک تحصیلی و دریافت دعوت نامه از طرف یکی ازایالتهای استرالیا را با موفقیت طی کرد، می تواند برای صدور ویزای ۱۹۰ استرالیا اقدام نماید. برای صدور ویزای ۱۹۰ استرالیا همانند سایر ویزاها هزینه های در نظر گرفته شده است.

هزینه ویزای ۱۹۰ استرالیا برای متقاضی و اعضاء خانواده به صورت جداگانه محاسبه می گردد. به این صورت که هزینه ویزای ۱۹۰ استرالیا برای متقاضی اصلی ۳۷۵۵ دلار استرالیا، برای اعضای خانواده بالاتر از ۱۸ سال تمام، ۱۸۷۵ دلار استرالیا به ازاء هر فرد همچنین برای اعضای خانواده کمتر از ۱۸ سال، ۹۴۰ دلار استرالیا به ازاء هر فرد خواهد بود. لازم به ذکر است که همانند سایر ویزاهای استرالیا در صورت رد شدن درخواست ویزای ۱۹۰ به هیچ وجه مبلغ پرداخت شده توسط متقاضی، برگشت داده نمی شود.

ویزای 190 استرالیا

نتیجه گیری

ویزای ۱۹۰ استرالیا یکی از ویزاهای کاری استرالیا و برای افراد متخصصی است که تصمیم دارند با استفاده از اسپانسر ایالتی به استرالیا مهاجرت نمایند . این ویزا بر اساس سیستم امتیازبندی است و فرد متقاضی بایستی حداقل امتیاز ۶۵ را به دست آورد. معیارهای همچون سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سوابق کاری در خارج یا داخل استرالیا و یا شرایط همسر در کسب امتیاز متقاضی تأثیر گذار است .

برای درخواست این نوع ویزا ابتدا بایستی رشته و مهارت متقاضی در لیست مشاغل مورد نیاز ایالتهای استرالیا وجود داشته باشد و بعد از آن مدارک تحصیلی و شغلی متقاضی برای ارزیابی به موسسات مسئول ارزیابی ارسال می گردد و در صورت تأیید با ثبت نام متقاضی در EOI ، ابراز تمایل برای درخواست ویزای ۱۹۰ استرالیا اعلام می شود و در لیست انتظار قرار می گیرد تا توسط یکی از ایالتها انتخاب و دعوتنامه دریافت نماید. بعد از دریافت دعوتنامه برای درخواست ویزا می تواند اقدام نماید.

به دارندگان ویزای ۱۹۰ استرالیا اقامت موقت ۵ ساله اعطاء می گردد و بعد از این مدت به اقامت دائم تبدیل می شود. متقاضی این نوع ویزا باید دو سال اول اقامت خود در استرالیا را در ایالت دعوت کننده بگذراند و بعد از این دو سال می تواند در صورت تمایل در هر ایالت دیگری به کار و زندگی خود ادامه دهد. از مزایای این ویزا می توان به اقامت دائم در استرالیا، همراهی همسر و فرزندان از ابتدا، اجازه کار و تحصیل در این کشور، رفت و آمد به استرالیا در طی ۵ سال، امکان درخواست برای شهروندی استرالیا در صورت دارا بودن شرایط لازم، اسپانسرشیپی خویشاوندان و استفاده از خدمات درمانی رایگان برای کل خانواده اشاره کرد.

موسسه مهاجرتی “آریانا اپلای” با بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در زمینه مهاجرت، دارای مجوزهای کاریابی بین المللی از وزارت کار و مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم، با داشتن مشاورین خبره و سوابق درخشان در حوزه مهاجرت؛ آمادگی خود را برای همراهی متقاضیان عزیز در تمام طول پروسه دریافت ویزا اعلام می دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا