Search
Close this search box.

مزایای پناهندگی در انگلستان

خانه » مهاجرت » مزایای پناهندگی در انگلستان
مزایای پناهندگی در انگلستان

مزایای پناهندگی در انگلستان بر کسی که این کشور را برای اقامت و مقیم شدن دائمی خود انتخاب کرده است پوشیده و پنهان نیست.

زندگی در انگلستان امروزه از آرزوها و خواسته های جوانان ایرانی زیادی شده است و در واقع نسل امروز رویاهای زیادی برای خود در این کشور می بینند.

میزان علاقه ای که افراد برای زندگی در کشور انگلستان دارند بیراه نیست، چرا که از پیشرفته ترین کشورهای دنیا می باشد.

کشور انگلستان در زمینه های تحصیلی، کاری، زندگی، سرمایه گذاری و غیره پیشرو بوده است و همین موارد باعث جذب جوانان به این کشور شده است.

 

مزایای پناهندگی در انگلستان

شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی انگلستان

از نظر آب و هوایی نیز در شرایط ویژه و خاصی می باشد اگر از آن دسته افرادی هستید که باران را دوست دارید و از گرمای آفتاب تابستانه فرار می کنید انگلستان همان کشور رویایی شما می باشد. این شرایط آب و هوایی برای برخی یک مزیت فوق العاده عالی است و برای برخی دیگر یک عیب محسوب می شود.

 

شرایط تحصیلی و علمی

شرایط تحصیلی و علمی در انگلستان

اگر قصد مهاجرت به یک کشور خارجی دارید انگلستان از پیشرفت ها و ویژگی های تحصیلی فوق العاده ای برخوردار است که می توانید این کشور را انتخاب کنید . سیستم آموزشی که در کشور  انگلستان جریان دارد هم اکنون از بهترین و برترین سیستم های آموزشی و علمی در جهان می باشد.

انگلستان کشوری ایده آل برای دانش آموزان می باشد حتی دانشگاه های این کشور در تمامی دنیا زبانزد خاص و عام می باشد.

از مزایای پناهندگی در انگلستان آن است که فرصتی را برای تحصیل کردن جوانان فراهم می کند که از زبان ها و فرهنگ های متفاوت بهرمند است.

شرایط کاری و پیشرفت شغلی

یکی دیگر از مزایای پناهندگی در انگلستان به لعاظ کاری و شغلی می باشد. درواقع انگلستان کشوری است که زمینه های پیشرفت شغلی و کاری را فراهم کرده است تا افراد بتوانند دستاوردهای خود را در این کشور بدست بیاورند . همین ایجاد شغل با پیشرفت تکنولوژی موجب شده است تا افراد نخبه و متخصص از سایر کشورها همانند ایران به انگلستان برای کسب پیشرفت و مهارت هجرت کنند.

 

مسکن و مزایای رفاهی

دولت انگلستان از مواردی که برای مهاجران این کشور فراهم کرده است بحث مسکن و مزایای رفاهی می باشد. درواقع دولت انگلستان با فراهم کردن شرایط رفاهی انگیزه ی بیشتری را در افراد فراهم کرده است تا بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. درواقع این به آن جهت است که طبق تحقیقاتی که نشان داده شده است مهاجرین به انگلستان سود آوری بیشتری برای این کشور داشته اند. یک تحقیق دیگر نشان داده است که اغلب مهاجرین از تخصص و مهارت بیشتری نسبت به بومیان انگلستان برخوردار هستند و این خود برای این کشور سود آور بوده است.

نتیجه گیری :

مزایای پناهندگی در انگلستان بسیار زیاد می باشند که به فرد مهاجر و پناهنده شده سود خواهد رساند. در کنار مزایایی که برای تصمیم به پناهندگی وجود دارد قطعا موارد و مشکلاتی را خواهد داشت.

علی رغم مزایای پناهندگی در انگلستان در خصوص اقتصاد، تحصیل و پیشرفت تکنولوژی آورده شد، از نارضایتی های عمده پناهندگان و مهاجران درباره زندگی کردن  در کشور انگلستان ، مربوط به انتخاب لندن بعنوان شهر زندگی می شود . کشور انگلستان  همانند سایر کشورها دارای شهرهای زیادی برای ادامه زندگی است اما از بین تمامی شهرهای انگلستان لندن است که تقاضای زیادی برای پناهندگی و مهاجرت های تحصیلی، کاری و  زندگی دارد.

همین امر موجب گردیده است که شهر لندن همانند دیگر شهرهای بزرگ در دنیا از ازدحام جمعیت و شلوغ بودن و پرترافیک بودن رنج ببرد. در لندن فرصت های شغلی و پیشرفتی بسیار زیاد است، در نتیجه یک شهر گران قیمت در تمامی دنیا می باشد و یک فرد پناهنده و مهاجر برای زندگی در این شهر با مشکلاتی مواجه خواهد بود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا