Search
Close this search box.

معرفی رشته طراحی مد در انگلیس

خانه » مهاجرت تحصیلی » معرفی رشته طراحی مد در انگلیس
رشته طراحی مد در انگلیس

تحصیل در رشته طراحی مد در کشور انگلیس

Fashion Design in the UK

امروزه در سراسر جهان مردم به پوشیدن لباس های جدید و مد اهمیت زیادی می دهند و مقاله فوق حاوی اطلاعاتی درباره ی تحصیل در رشته طراحی مد در کشور انگلیس می باشد. همانطور که گفته شد تمایل مردم برای پوشیدن لباس های جدید و مد بسیار شده است از این رو تعداد افرادی بیشتری تقاضیای تحصیل در رشته طراحی مد را دارند زیرا متقاضیان از جنبه ی اشتغالی و مالی در رشته طراحی مد، از رفاه برخوردار هستند.

امروزه صنعت و رشته طراحی مد در بسیاری از کشورها دارای اهمیت بسیاری است و بسیاری از مردمان به دنبال مدهای جدید در طراحی هستند از این رو دانشجویان رشته طراحی مد همواره باید اطلاعات به روزی از محیط پیرامون خود داشته باشند و نسبت به سلیقه ی مردم آگاهی پیدا کنند.

رشته طراحی مد در انگلیس افرادی که تمایل به شرکت در رشته طراحی مد را دارند باید دارای خلاقیت و نوآوری باشند، زیرا از لازمه های ابتدایی در رشته طراحی مد می باشد که هر فرد متقاضی باید از آن برخوردار باشد.

زمینه های فعالیت در رشته طراحی مد انگلیس

افراد فارغ التحصیل در رشته طراحی مد، می توانند در زمینه های متعددی چون طراحی لباس و پارچه، روزنامه نگاری در زمینه ی مد و طراحی، طراحی الگو، خریدار مد و… که مرتبط با حرفه ی طراحی و مد باشد فعالیت کنند،از مزیت های تحصیل در رشته ی طراحی مد در کشور انگلیس، برخوردار شدن از علم روز اروپایی در زمینه ی طراحی و مد است.

مدارک لازم برای تحصیل در رشته طراحی مد انگلیس

البته قابل ذکر می باشد که دانشجویان و متقاضیان رشته طراحی مد برای تحصیل در دانشگاه های کشور انگلیس باید دارای مدارکی برای اثبات میزان مهارت خود در زبان انگلیسی باشند مدرک قابل قبول در دانشگاه های کشور انگلیس، IELTS می باشد که با توجه به رتبه بندی و سطح کیفی هر دانشگاه نمره ای متفاوت برای پذیرش مورد نیاز است.

دانشگاه های فعال در رشته طراحی مد انگلیس

در ادامه ی مقاله اطلاعاتی درباره ی دانشگاه های فعال در زمینه ی طراحی مد در کشور انگلیس در اختیارتان قرار می گیرد.

Nottingham Trent University

از دانشگاه های فعال در کشور انگلیس می باشد که توانسته است ۲۷ هزار دانشجو را جذب خود کند و در حال حاظر در دانشگاه Nottingham در حال تحصیل هستند. دانشجویان متقاضی برای دانشگاه فوق باید دارای مدرک زبان باشند زیرا دروس تدریسی همگی به زبان انگلیسی تدریس می شوند علاوه بر موارد ذکر شده، دانشجویان می توانند با پرداخت هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیلی از امکاناتی چون، خوابگا، مراکز درمانی، کتابخانه و … برخوردار شوند.

البته درباره ی هزینه ی تحصیل، قابل ذکر است که دانشجویان بومی هزینه ی تحصیلی کمتری را نسبت به دانشجویان غیر بومی پرداخت می کنند.

Heriot Watt University

از دیگر دانشگاه های فعال در زمینه ی طراحی مد در کشور انگلستان می باشد که در حال حاظر ۳۲ هزار دانشجو مشغول به تحصیل در این دانشگاه هستند و همچنین دانشگاه Heriot  Watt توانسته است رتبه ی ۴۰۱ جهانی را بخود اختصاص دهد، دروس تدریسی در این دانشگاه به زبان انگلیسی هستند.

از این رو دانشجویان باید علاوه بر دیگر مدارک، مدارکی برای اثبات میزان مهارت های خود در زبان انگلیسی را نیز به دانشگاه ارائه دهند و دانشجویان متقاضی در دانشگاه Heriot  Watt می توانند با پرداخت هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیلی از امکانات ارائه ای دانشگاه برخوردار شوند که عبارتست از: خوابگاه، کتابخانه، مراکز درمانی و مراکز خدماتی تحت شبکه ای.

قابل ذکر است که میزان هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان بومی و غیر بومی متفاوت می باشد و دانشجویان بومی هزینه ی کمتری برای تحصیل به نسبت دانشجویان غیر بومی پرداخت می کنند.

Middesex University

از دیگر دانشگاه های فعال در کشور انگلیس می باشد که توانسته است جایگاه ۵۰۱ جهانی را بخود اختصاص دهد. دروس تدریسی در این دانشگاه به زبان انگلیسی می باشد و دانشجویان باید دارای مدارک IELTS باشند. دانشجویان با ثبت نام در دانشگاه Middesex می توانند از امکانات این دانشگاه بهره مند شوند، اما هزینه استفاده از امکانات ارائه شده خارج از هزینه ی تحصیلی می باشد.

برترین دانشگاه های انگلستان در رشته طراحی مد

امکانات ارائه شده توسط دانشگاه عبارتند از: خوابگاه، کتابخانه، مراکز درمانی و مجموعه های ورزشی میزان هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان بومی کمتر از میزان هزینه های تحصیلی برای دانشجویان غیر بومی می باشد.

 University of Westminster

از دیگر دانشگاه ها می باشد که فعالیت چشمگیری را در کشور انگلیس دارد و توانسته است رتبه ی ۶۰۱ جهانی را بخود اختصاص دهد و در حال حاظر ۲ هزار دانشجو در دانشگاه Westminster در حال تحصیل هستند دروس تدریسی به زبان انگلیسی می باشد و دانشجویان همراه با دیگر مدارک خود باید مدارکی برای اثبات میزان مهارت خود در زبان انگلیسی به دانشگاه ارائه دهند.

مدرک قابل قبول از طرف دانشگاه IELTS می باشد. دانشجویان دانشگاه Westminster با پرداخت هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیلی، می توانند از امکاناتی چون، خوابگاه،کتابخانه، مراکز درمانی و مجموعه های ورزشی بهره مند شوند. قابل ذکر است که این دانشگاه نیز به مانند دیگر دانشگاه ها دارای هزینه ی متفاوت تحصیلی برای دانشجویان بومی و غیربومی می باشد. به عبارت دیگر دانشجویان بومی هزینه ی کمتری را نسبت به دانشجویان غیر بومی می پردازند.

The University of Edinburgh

سال تاسیس این دانشگاه در سال ۱۵۸۳ می باشد و تا به امروز توانسته است فعالیت های چشمگیری داشته باشد. امروزه بیش از ۳۳ دانشجو در دانشگاه Edinburgh مشغول به تحصیل هستند دروس تدریسی به زبان انگلیسی هستند و دانشجویان و افراد متقاضی غیر بومی باید دارای مدرک IELTS برای اثبات میزان مهارت های خود در زبان انگلیسی باشند و همراه با دیگر مدارک برای دانشگاه ارسال کنند.

دانشجویان با پرداخت هزینه ای خارج از هزینه تحصیلی از امکاناتی چون خوابگاه، کتابخانه، مجموعه های ورزشی، مراکز درمانی و سالن های نمایشی برخوردار شوند. اما باید هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیلی بپردازند و قابل ذکر است هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان بومی کمتر از دانشجویان غیر بومی می باشد.

تمام دانشگاه های فعال در کشور انگلیس به اینجا ختم نمی شوند، بلکه تعداد دانشگاه های متعددی هستند که در زمینه ی رشته طراحی مد فعالیت چشمگیری دارند و توانسته اند نظر بسیاری از متقاضیان را بخود جلب کنند. افرادی که نیازمند به اطلاعات بیشتری هستند، می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با مشاورین ارشد موسسه آریانااپلای در ارتباط باشند و راهنمایی هایی در جهت انتخابی بهتر از جانب مشاورین دریافت کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا