بهترین زمان برای شروع تحصیلات در مقاطع مختلف

خانه » مهاجرت تحصیلی » بهترین زمان برای شروع تحصیلات در مقاطع مختلف
بهترین زمان تحصیل

بهترین زمان تحصیل

The best time to study

افراد از سنین ۳ سال می توانند برای ویزای تحصیلی اقدام نمایند ولی آیا بهترین زمان همان سه سالگی می باشد، از همین رو به بررسی شرایط سنی کسب ویزای تحصیلی می پردازیم.

شرایط تحصیل در انگلستان

بچه ها از سن ۳ سالگی می توانند برای شروع تحصیلات در کشور انگلستان اقدام کنند و یکی از والدین خود را به همراه داشته باشند که این روش معمولا به پدر و مادر های مجردی توصیه می شود که شرایط مناسبی را برای خود متصور نمی شوند و بدنبال راهی برای ورود به کشور انگلستان هستند.

شرایط تحصیل در کانادا

کشور کانادا برای افراد با سن های ۱۴ تا ۱۸ سال شرایط ایده آل در نظر می گیرد که دانش آموزان می توانند والدین خود را به همراه داشته باشند که این نکته مثبتی برای انتخاب کشور کانادا می شود.

برای تحصیلات قبل از ۱۸ سالگی بهترین زمان ۱۶ سالگی است که دانش آموزان به دنبال ساختن رویاهای خود در کشورهای دیگر می باشند و پایه های دانش در همچنین سنی پایه ریزی می شود.

دوران دیپلم و پیش دانشگاهی در انتخاب رشته و دانشگاه تاثیر بسزایی وارد، بطور مثال در کشور انگلستان به دوران مد نظر A LEVEL گفته می شود که افراد برای شروع پزشکی معمولاً این دوره را سپری می کنند.

شرایط اقامت در کانادا

برای پس از ۱۸ سال افراد با توجه به شرایط خود برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام می نمایند ولی در برخی موارد دانشجویان برای ادامه تحصیل حق انتخاب دارند، از همین رو شرایط مختلف را بررسی می کنیم.

 تحصیل برای دوره ی پس از ۱۸ سال

  •  اگر در حال سپری کردن دوره لیسانس خود می باشید ترم اول یا دوم هستید می توانید برای دوران کارشناسی مجدداً اقدام کنید یا بافراهم کردن شرایط مورد نظر برای دوره کارشناسی ارشد اقدام کنند.
  • دسته دوم افرادی هستند که مدرک کارشناسی خود را اخذ کرده اند، مسلماً بهترین گزینه برای این دسته ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد است، زیرا در مقطع کارشناسی مجدد فرصت سوزی بحساب می آید.
  •  دسته سوم افرادی هستند که مدرک کارشناسی ارشد را دریافت کرده اند و به دنبال بهترین گزینه و انتخاب هستند. در بازه زمانی ذکر شده اولین قدم انتخاب هدف افراد برای ادامه زندگی خود می باشد اگر بدنبال ادامه تحصیل می باشید گزینه دکترا بهترین گزینه پیش رو هست، ولی افراد اگر بدنبال شرایط مناسب کاری و کسب اقامت سریع می باشند باید برای فوق لیسانس مجرد اقدام کنند تا فرصت های بیشتری را برای کسب و کار داشته باشند.

بهترین زمان برای تحصیل

بصورت معمول این دسته از افراد خواستار کمترین زمان ممکن و شرایط راحت تری می باشند که این امر در مقطع کارشناسی ارشد محقق می شود، در مقطع فوق لیسانس برای انجام کارهای دانشجویی فرصت بیشتری در دسترس است و انتخاب های فراوان تری نسبت به سایر مقاطع خواهید داشت.

مزایای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد

با توجه به نکات ذکر شده بهترین دوران برای ادامه تحصیل مقطع کارشناسی ارشد می باشد از دلایل آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •   مدت زمان کمتر مقطع کارشناسی ارشد
  •  انگلیسی بودن تحصیلات در اکثر کشورهای دنیا
  •  انجام کار متناسب با تحصیلات در حین و پس از آن
  •  آشنا نبودن به کار تحقیقاتی در مقطع دکترا

مهم ترین اصل در امور مهاجرتی، مقوله اطمینان و اعتماد در همه مقاطع پروسه های مختلف می باشد، موسسه آریانااپلای با به کارگیری چندین وکیل پایه یک دادگستری ایران با سوابق بسیار درخشان، شرایط ایجاد بستر اطمینان و آسودگی خیال را برای متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور را فراهم آورده است.

اخذ نمایندگی از بسیاری دانشگاه ها و مراکز معتبر جهان، ارائه صدها پرونده موفق به چندین سفارت کشورهای مختلف دنیا و ایجاد رابطۀ مبتنی بر رضایت قلبی و اطمینان خاطر موکلین عزیز همواره بزرگترین افتخار این موسسه بوده و سرلوحه عملکرد آتی آن نیز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا