رشته گرافیک در استرالیا

خانه » مهاجرت تحصیلی » رشته گرافیک در استرالیا
رشته گرافیک در استرالیا

رشته گرافیک در استرالیا

Graphics in Australia

گرافیک از رشته های جذابی می باشد که توانسته است متقاضیان زیادی را جذب خود کند. در این میان کشور استرالیا توانسته متقاضیان زیادی را جذب دانشگاه خود در رشته گرافیک کند، افرادی که در رشته گرافیک در استرالیا و یا هر کشور دیگری شرکت می کنند نیازمند به یکسری از مهارت ها هستند.

مهارت های لازم برای تحصیل در رشته گرافیک

• خلاقیت: فردی که به عنوان گرافیست از رشته ی گرافیک فارغ التحصیل می شود باید دارای خلاقیت برای ایده پردازی و انجام کارهای هنری داشته باشد.

•ذوق هنری: از دیگر مواردی که می تواند خلاقیت هر فرد را شکوفا کند، ذوق هنری باعث بالا رفتن مهارت در طراحی می شود.

•مهارت خوب ارتباطی، از دیگر موارد مورد نیاز برای هر فرد به عنوان گرافیست می باشد، زیرا فرد گرافیست همواره و پیوسته با افراد زیادی در محیط کاری خود برخورد خواهد کرد و باید بتواند ارتباط خوبی برقرار کند.

•از دیگر مهارت هایی که هر فرد گرافیست آن را به عنوان لازمه ی کار خود نیاز دارد، کار با کامپیوتر و توانایی استفاده از نرم افزار های گرافیکی می باشد.

نرم افزار های لازم برای رشته گرافیک در استرالیا

• Photoshop
• Flash
• Corel
• Premiere
• Illustrator
• Fire works
• In Design
• Visio
• ۳D studio max

بنابراین افرادی که فارغ التحصیل در رشته گرافیک در استرالیا و یا هرکشوری  می شوند و اگر قصد ورود به بازار کاری را دارند باید حتما مهارت های کافی را در استفاده از نرم افزار های ذکر شد داشته باشند.

مزایای تحصیل در رشته گرافیک در استرالیا

البته قابل ذکر است که افراد متقاضی در رشته ی گرافیک در کشور استرالیا دارای شرایط کاری مناسبی هستند و میزان درآمد افراد گرافیست در کشور استرالیا سالیانه مبلغی حدود بر ۴۸۰۰۰ دلار می باشد.

رشته گرافیک در استرالیا

افراد متقاضی برای دانشگاه های کشور استرالیا از مزیت گرفتن اقامت کشور استرالیا پس از پایان دوره تحصیلی و فارغ التحصیلی برخوردار هستند.

Queensland university of Technology

از معتبرترین دانشگاه های کشور استرالیا محسوب می شود؟ دروس در این دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس می شود و امکاناتی از قبیل خوابگاه، مجموعه های ورزشی، کتابخانه و سالن های نمایشی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. میزان هزینه ی تحصیلی برای افراد بومی کمتر از افراد غیربومی است. تعداد دانشجویان این دانشگاه به ۲ دسته تقسیم شده است ۴۵۰۰۰ دانشجوی بومی و ۶۰۰۰ دانشجوی غیربومی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و همواره پذیرای دانشجویان بسیاری از سرتاسر جهان می باشد.

university of new castle

از دیگر دانشگاه های پرطرفدار در کشور استرالیا می باشد و توانسته است رتبه ی ۲۰۱ جهانی را بخود اختصاص دهد. دروس در این دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس می شود از این رو یکی از مدارک مورد نیاز در این دانشگاه مدرک زبان آیلتس و یا تاقل می باشد. این دانشگاه به دانشجویان خود امکاناتی از قبیل خوابگاه، کتابخانه، مجموعه های ورزشی را ارائه می دهد. میزان هزینه تحصیل برای دانشجویان بومی و غیر بومی متفاوت می باشد و افراد غیر بومی هزینه تحصیلی بیشتری می پردازند.

Charles Darwin university

از دیگر دانشگاه های معتبر در کشور استرالیا که توانسته است رتبه ی ۲۵۱جهانی را کسب کند. دروس در این دانشگاه به زبان انگلیسی تدریس می شود و دانشگاه امکاناتی از قبیل خوابگاه، مجموعه های ورزشی و کتابخانه را در اختیار دانشجویان خود قرار داده است.مدرک زبان مورد نیاز برای این دانشگاه مدرک ILETS 6.5 می باشد. میزان هزینه های تحصیلی برای افراد بومی کمتر از افراد غیر بومی است.

البته تمام دانشگاه های کشور استرالیا به اینجا ختم نمی شوند و دانشگاه های متعددی در زمینه ی گرافیک فعالیت می کنند، البته قابل ذکر است هر یک از دانشگاه ها با توجه به شرایط محیطی و امکانات متعدد، دارای هزینه ی تحصیلی متفاوتی است. از این رو افرادی که نیازمند به اطلاعات بیشتری هستند می توانند از طریق راه های ارتباطی با مشاورین ارشد موسسه آریانااپلای در ارتباط باشند و راهنمایی هایی جهت انتخابی بهتر از جانب مشاورین دریافت کنند. موسسه آریانااپلای همواره در تلاش است تا بهترین ها را به متقاضیان خود ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا