Search
Close this search box.

اقامت انگلستان

خانه » اقامت » اقامت انگلستان
اقامت انگلستان

شرایط اخذ اقامت انگلستان

UK Residence Conditions

اقامت انگلستان به واسطه داشتن اقتصاد پویا و قدرتمند، نرخ بیکاری پایین و زبان رسمی این کشور که انگلیسی بوده، همواره مورد توجه افراد زیادی از سراسر جهان قرار گرفته است. اما چه راه هایی برای اخذ اقامت انگلستان وجود دارد؟ آیا هر فردی می تواند اقامت انگلستان را دریافت کند؟ و یا تضمینی برای گرفتن اقامت انگلستان وجود دارد؟ این ها سوال هایی است که همواره در ذهن متقاضیان کسب اقامت انگلستان وجود داشته و به دنبال پاسخ آن می گردند. راه های متعددی برای اخذ اقامت انگلستان وجود دارد که بر هر کدام قوانین، شرایط و ویژگی های مخصوص به خود را دارد. این امکان برای افراد مختلف وجود دارد که بر اساس شرایط، ویژگی های شخصی و خانوادگی خود یکی از راه های اقامت انگلستان را انتخاب نماید. برای پاسخ به پرسش های فوق و کسب اطلاعات بیشتر تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اقامت انگلستان - شرایط اخذ اقامت انگلستان

شرایط اخذ اقامت انگلستان بسته به نوع روش اقدام برای افراد مختلف متفاوت خواهد بود. از راه های دریافت اقامت انگلستان می توان دریافت اقامت انگلستان از طریق تحصیل، اقامت انگلستان از طریق ازدواج، اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری، اقامت انگلستان از طریق کار و اقامت انگلستان از طریق پناهندگی را نام برد. در ادامه هر کدام از راه های اخذ اقامت انگلستان به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اما همان طور که از نام این روش ها مشخص است هر کدام شرایط و ویژگی های مخصوص به خود را دارا هستند. به عنوان مثال برای اخذ اقامت تحصیلی انگلستان داشتن شرایط لازم برای تحصیل که بر اساس رشته و دانشگاه انتخاب شده فرق می کند، مد نظر خواهد بود. یا شرایط گرفتن اقامت انگلیس از طریق سرمایه گذاری بیشتر مرتبط با میزان سرمایه فرد و شرایط اقتصادی و کاری وی می باشد. در نهایت متقاضیان اقامت در انگلستان پس از آگاهی از ویژگی های هر روش می توانند با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین روش مناسب را اتخاذ نمایند.

اقامت انگلستان از طریق تحصیل

اقامت انگلستان از طریق تحصیل یکی از بهترین و شدنی ترین راه های مهاجرت به این کشور است. کشور انگلیس در کنار آمریکا دارای برترین نظام آموزشی دنیا بوده و دانشگاه های این کشور همواره در رتبه بندی دانشگاه های برتر دنیا بیشترین تعداد رتبه های زیر ۱۰۰ را در کنار آمریکا به خود اختصاص می دهند. نکته مثبت دیگر زبان رسمی این کشور یعنی زبان انگلیسی بوده و ارائه برنامه های آموزشی در همه مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی کار متقاضیان تحصیل بین المللی را راحت تر می کند. چرا که در بیشتر کشورهای دنیا مانند ایران زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم و بین المللی شناخته شده و آموزش داده می شود.

اقامت انگلستان-اقامت انگلستان از طریق تحصیل

اقامت دائم انگلستان از طریق تحصیل صرفا با گذراندن یک دوره تحصیلی در این کشور حاصل نمی گردد بلکه شانس فرد را برای یافتن شغل در این کشور افزایش می دهد. به دلیل خروج انگلستان از اتحادیه اروپا، نیروهای کاری اروپایی باید از این کشور خارج شده و با دریافت ویزای کار وارد انگلیس شوند. در نتیجه در سالیان پیش رو این کشور با یک خلا نیروی کاری مواجه خواهد شد. بنابراین انگلستان ناچار است نیروهای کاری خود را از شهروندان خود و یا سایر کشورها تامین نماید. واضح است پس از شهروندان انگلیسی افرادی که یک دوره تحصیلی را در این کشور بگذرانند از شانس خوبی برای یافتن شغل مرتبط برخوردار خواهند بود.

به همین واسطه اخیرا در این کشور طرحی مصوب شده مبنی بر تمدید ویزای افرادی که از سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰ یک دوره ی تحصیل در انگلستان را بگذرانند، تا به مدت ۲ ماه تا ۲ سال امکان جستجوی کار داشته و بتوانند از اقامت انگلستان بعد از تحصیل بهره مند شوند. بدین صورت که در صورت یافتن شغل ابتدا به افراد اقامت موقت داده شده و بعد از ۳ تا ۵ سال در صورت دریافت حقوق، پرداخت مالیات و حق و بیمه این امکان برای آن ها وجود داشته تا اقامت دائم خود را دریافت نمایند.

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه شرایط تحصیل در رشته هوافضا در انگلستان لطفا کلیک نمایید.

اقامت انگلستان از طریق ازدواج

اقامت انگلستان از طریق ازدواج در صورت وجود شرایط مناسب یکی از راحت ترین راه های دریافت اقامت این کشور می باشد. اما این مسیر نیز پیچیدگی ها و شرایط خاص خود را دارد. به طور کلی در روش اخذ اقامت از این طریق، باید ازدواج رسمی افراد به تایید ۲ کشور به خصوص کشور مقصد برسد. علاوه بر آن فردی که شهروند کشور مقصد (در اینجا انگلیس) بوده باید ثابت نموده از شغل و تمکن مالی لازم برای پوشش هزینه های ۲ نفر برخوردار خواهد بود.

اقامت انگلستان

در صورت داشتن این شرایط می تواند درخواست الحاق همسر خود را به اداره مهاجرت کشور مربوطه ارائه نماید. برای اخذ اقامت انگلستان با ازدواج باید افراد اثبات کنند برای مدت زمان ۱۸ ماه با هم در ارتباط بوده و هدف آن ها فقط کسب اقامت انگلیس نمی باشد. در انگلستان علاوه بر ویزای ازدواج، ویزای نامزدی نیز وجود داشته که ویزای ازدواج قابل اعتنا تر بوده و دارای اعتبار ۳۳ ماهه خواهد بود. پس از این مدت زمان شرایط زوجیت و یا نامزدی افراد بررسی شده و در صورت تداوم رابطه امکان تمدید وجود خواهد داشت. در نهایت پس از ۵ سال و برقراری ازدواج و رابطه نامزدی متقاضی می تواند درخواست اقامت دائم خود را ارئه نموده و آن را کسب کند.

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری از دیگر راه های دریافت اقامت انگلستان بوده که عموما مخصوص افرادی است که از سرمایه بسیار بالایی برخوردار هستند. در این برنامه روش های متفاوتی برای اخذ اقامت انگلستان وجود داشته که هر کدام منجر به دریافت نوعی از اقامت (موقت یا دائم) خواهد شد. اگر فردی بخواهد از ابتدا ویزا و اقامت دائم انگلیس را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت نماید، باید از روش سرمایه گذاری در حوزه های اوراق، سهام و… اقدام نماید. به این صورت که حداقل ۲ میلیون پوند از سرمایه خود را در این کشور سرمایه گذاری نماید.

اقامت انگلستان-اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری

متقاضی مجوز سرمایه گذاری در حوزه های سپرده بانکی و یا مسکن را نخواهد داشت. این روش با عنوان سرمایه گذاری مستقیم نیز شناخته شده و به ازای آن به فرد و خانواده درجه ۱ وی اقامت دائم انگلستان داده می شود. البته مدت زمان دریافت اقامت دائم به میزان سرمایه گذاری متقاضی وابسته خواهد بود. به عنوان مثال با سرمایه گذاری ۲ میلیون پوندی بعد از ۵ سال، با سرمایه گذاری ۵ میلیون پوندی بعد از ۳ سال و با سرمایه گذاری ۱۰ میلیون پوندی بعد از ۲ سال متقاضی قادر خواهد بود اقامت دائم انگلستان را دریافت نماید.

برای آشنایی با بهترین کشورها برای سرمایه گذاری لطفا کلیک نمایید.

اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت

یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری اخذ اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت و یا کارآفرینی بوده که تفاوت هایی با روش سرمایه گذاری مستقیم دارد. در این روش متقاضی می بایست مدرک زبان انگلیسی آیلتس ۵/۴ و بالاتر و یا معادل آن داشته، یک طرح توجیهی اقتصادی (Business Plan) متناسب با شرایط و بازار کسب و کار این کشور ارائه نموده، پس از تایید طرح را اجرایی کرده و حداقل ۲ نفر از شهروندان انگلیسی را مشغول به کار نماید. در این روش به متقاضی، همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال وی ابتدا اقامت موقت داده شده که معمولا مدت آن حدود ۳ سال می باشد.

اقامت انگلستان - اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت

پس از این مدت سازمان های مربوطه طرح مورد نظر را بررسی نموده، در صورت پایداری بزینس و رسیدن طرح به سودآوری، اقامت افراد تمدید شده و پس از ۵ سال امکان اخذ اقامت دائم انگلیس وجود خواهد داشت. میزان سرمایه گذاری در این روش ۲۰۰ هزار پوند بوده و چنانچه فردی یک دوره تحصیلی را در انگلیس گذرانده، امکان سرمایه گذاری در این روش با ۵۰ هزار پوند نیز برای وی مهیا خواهد بود. خرید ملک نیز یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در انگلستان می باشد. در این روش افراد خارجی اجازه حضور به صورت توریستی و سرمایه گذاری در کشور انگلستان در حوزه مسکن را دارند اما این راه منجر به اخذ اقامت و یا تابعیت این کشور نخواهد شد.

اقامت انگلستان از طریق کار

اقامت انگلستان از طریق کار را می توان بهترین و کم هزینه ترین راه دریافت اقامت انگلیس دانست. چرا که نه تنها این روش منجر به پرداخت هزینه نشده بلکه برای متقاضی دستمزد و دریافت حقوق هم به دنبال خواهد داشت. اما نکته ای که در این روش وجود دارد چگونگی ورود به کشور انگلیس از این راه خواهد بود. چرا که در حال حاضر در کشور انگلستان روش های خاصی برای اخذ نیروی کار بین المللی مانند روش نیروی متخصص (Skilled Worker) و یا ویزای جستجوی کار وجود نداشته و مهاجرت کاری به این کشور را دشوار نموده است.

در نتیجه متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت انگلستان برای کار باید از یکی از کارفرماهای معتبر انگلیسی پیشنهاد شغلی (Job Offer) داشته باشند. این امر هم به واسطه وجود قوانین حمایتی کشورهای درجه یک از نیروهای کاری شهروند همان کشور، بسیار سخت و پیچیده است. چرا که کارفرماها برای جذب نیروهای کاری بین المللی باید به دولت و مردم کشور خود پاسخگو باشند. همچنین نوع رشته فرد و سوابق کاری و سطح دانش زبانی وی در یافتن شغل مورد نظر تاثیرگذار خواهد بود.

اقامت انگلستان از طریق پرستاری

اقامت انگلستان از طریق پرستاری از مواردی است که در سال های اخیر متقاضیان زیادی را به خود جلب کرده است. اخذ اقامت انگلستان از طریق پرستاری نیز می تواند با وجود پروسه خاص و طولانی مدت برای کسانی که دارای مدرک پرستاری هستند، به عنوان یک راه مهاجرت به انگلستان در نظر گرفته شود. برای کار کردن به عنوان پرستار در انگلیس متقاضی می بایست در شورای پرستاری و مامایی (NMC) این کشور ثبت نام نموده در صورتی که استانداردها و ملزومات مورد نظر این شورا را داشته باشند. حتی ثبت نام در این شورا به منزله اجازه حق کار داشتن و فعالیت نمودن در این حوزه در انگلیس نخواهد بود.

اقامت انگلستان

معمولا در حوزه های پزشکی مدارک افراد در کشورهای مختلف ابتدا مورد ارزیابی قرار می گیرد. به خصوص در کشورهای درجه یک دنیا ممکن است آزمون های مختلف، معاینه بالینی منظم، دوره های آموزشی و حتی گذراندن دوره کارآموزی جزو مراحل ارزیابی مدارک تحصیلی در حوزه پزشکی باشد. همچنین لازم است متقاضیان مدرک زبان انگلیسی بین المللی آیلتس ۷ و بالاتر یا معادل آن و یا سطح B1 آزمون انگلیسی تخصصی (OET) ارائه نمایند. می توان گفت این روش برای پرستاران یک راه پیچیده و سخت خواهد بود مگر اینکه افراد با گذراندن دوره تحصیلی پرستاری در انگلیس شانس خود را تا حد زیادی برای یافتن شغل در این کشور افزایش دهند.

اگر قصد تحصیل پزشکی در انگلستان را دارید، مقاله نگارش شده در این زمینه را مطالعه فرمایید.

اقامت انگلستان از طریق پناهندگی

اقامت انگلستان از طریق پناهندگی یکی دیگر از راه های اخذ اقامت این کشور بوده که برخی افراد در نهایت این راه برای مهاجرت و اخذ اقامت انگلیس بر می گزینند. در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که موسسه “آریانا اپلای” هیچ گونه فعالیتی در حوزه پناهندگی نداشته و ارائه این مطلب تنها برای آگاهی از شرایط و مسائل مربوط به اقامت انگلستان از طریق پناهندگی می باشد. چرا که مهاجرت از طریق پناهندگی از پرخطرترین راه ها بوده و معمولا همراه با شرایط سخت، آزار و اذیت و ریسک های غیر قابل پیش بینی است.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که هر کسی نمی تواند برای اخذ اقامت انگلستان از طریق پناهندگی اقدام نموده و شرایط فرد باید در تعریف بین المللی پناهندگی قرار گیرد. بر اساس ماده یک کنوانسیون با نام پروتکل ۱۹۶۷، پناهنده شخصی است که از کشور خود خارج شده و به خاطر مسائلی همچون تبعیض نژادی، داشتن عقیده خاص، مسائل دینی و مذهبی، عضویت در گروه های سیاسی و یا جنسیت در کشور خود تحت تعقیب بوده و امکان بازگشت به وطن را ندارد. طبق قوانین بین المللی کشورهایی که عضو کنوانسیون ژنو بوده، می بایست برای افرادی که در تعریف پناهندگی جای می گیرند، شرایط مساعدی را برای اقامت و زندگی آن ها مهیا کنند.

اقامت انگلستان - اقامت انگلستان از طریق پناهندگی

شرایط اخذ پناهندگی انگلستان 

انگلستان یکی از کشورهای عضو کنوانسیون ژنو بوده و مقصد دلخواهی برای پناهجویان قلمداد می شود. چرا در این کشور شرایط مناسبی برای پشتیبانی از پناهجویان در نظر گرفته شده که بر خی از آن ها شامل محل اقامت مناسب، دادن حقوق هفتگی، مجوز رفت و آمد در شهر و… می شوند. البته شرایط پناهندگی در انگلستان پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا و به خصوص از زمان جنگ های عراق و سوریه، به واسطه هجوم پناهجویان بی شمار سخت تر شده و بررسی کاملی در مورد پرونده افراد صورت می گیرد.

بدین منظور متقاضیان پناهندگی بلافاصله بعد از ورود به انگلیس می بایست خود را به عنوان پناهنده به پلیس مهاجرت این کشور معرفی نموده و سپس پرونده خود را به جریان انداخته و مدارک و شواهد موجود مبنی بر اثبات پناهندگی خود ارائه نمایند. در نتیجه در سال های اخیر و با افزایش متقاضیان پناهندگی درخواست بسیاری از افراد که دلایل محکمی ارائه ننموده اند، رد شده و در برخی موارد آن ها از این کشور اخراج شده اند. در صورتی که این گونه افراد امکان بازگشت به کشور خود را نداشته باشند، عموما باید در کمپ های مختلف مستقر شده و سرنوشت نامعلومی در انتظار آن ها خواهد بود.

مسائل بهداشتی، آزار و اذیت های مختلف و گاه جنسی، تغذیه نامناسب و برخورد بد ماموران اردوگاه از جمله شرایط نامناسب اردوگاه های مهاجران بوده است. در نتیجه پیشنهاد می شود متقاضیان راه های قانونی و بهتر را برای مهاجرت و اخذ اقامت انگلستان برگزینند که از بهترین آن ها می توان به اقامت انگلستان از طریق کار و اقامت انگلستان از طریق تحصیل اشاره نموده که قبلا توضیح داده شدند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پناهندگی انگلستان لطفا کلیک نمایید.

اقامت انگلستان تضمینی

اقامت انگلستان تضمینی و یا اخذ اقامت انگلستان به صورت تضمینی معمولا عناوینی است که برای متقاضیان بسیار جذاب به نظر می رسد. اما آیا امکان دریافت تضمینی اقامت انگلیس برای افراد وجود دارد؟ متاسفانه بسیاری از افراد و موسسات سودجو با این عناوین قصد تشویش اذهان متقاضیان و جلب نظر آن ها را دارند. وقتی هیچ فرد و یا موسسه ای نمی تواند اخذ ویزای انگلستان را به صورت ۱۰۰ درصد تضمین نماید، مطرح کردن مباحثی همچون اقامت انگلستان تضمینی جز راهی برای سودجویی و تبلیغات صرف نخواهد بود. چرا که نظر نهایی حتی در مورد ویزای انگلیس با آفیسر سفارت این کشور و مسئول پرونده متقاضی خواهد بود.

اقامت انگلستان-اقامت انگلستان تضمینی

در نهایت مقوله ای با عنوان اقامت انگلستان تضمینی وجود نداشته و افراد می توانند در صورت داشتن شرایط از یکی از راه های مورد بررسی قرار گرفته در این مطلب، اقدام نمایند. موسسه “آریانا اپلای” این افتخار را داشته که همواره پرونده های مختلف به خصوص تحصیلی را به صورت برگشت بخش اعظم مبلغ قرارداد در صورت کوتاهی موسسه، تضمین نماید. در نتیجه توصیه می شود، متقاضیان عزیز پیش از هر گونه اقدامی حتما از مجوزهای کسب شده توسط موسسات مذکور اطمینان حاصل نموده و بدون آگاهی کامل هیچ گونه اقدامی صورت ندهند.

شرایط اقامت در لندن

شرایط اقامت در لندن یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای دنیا، همواره سوال ذهن بسیاری از متقاضیان دریافت اقامت انگلستان بوده است. لندن پایتخت، بزرگترین و مهمترین شهر انگلیس بوده که در جنوب این کشور قرار داشته و یکی از زیباترین شهرهای دنیا با امکانات پیشرفته و جاذبه های دیدنی فراوان به حساب می آید. گستره شهر لندن حدود ۱۵۰۰ کیلومتر مربع با جمعیتی بالغ بر ۱۰ میلیون نفر برآورد شده است. زبان رسمی مردم این شهر انگلیسی بوده اما ممکن است در نقاط مختلف شهر لهجه ها با هم تفاوت های آشکاری داشته باشد. شهر لندن به عنوان قلب تجاری اقتصادی انگلیس بیشترین فعالیت های مربوط به کسب و کار و تجارت را در خود جای داده و داشتن فرصت شغلی در این شهر همواره جزو آرزوهای هر شخصی قرار دارد.

رودخانه تیمز یکی از معروف ترین رودهای اروپا از مرکز شهر لندن عبور کرده و زیبایی و طراوت خاصی به این شهر بخشیده است. این رودخانه از غرب لندن سرچشمه گرفته، از قسمت مرکزی این شهر گذشته و در نهایت به گرینویچ در شرق این شهر ریخته می شود. شهر لندن به خاطر داشتن ۵ فرودگاه بین المللی و قطارهای سریع السیر حتی در حوزه اروپا، از نظر میزان دسترسی و جابجایی از بهترین شرایط برخوردار است. علاوه بر آن بهره مندی از بزرگترین سیستم اتوبوس های داخل شهری در جهان این امکان را فراهم کرده است که به وسیله ۸۵۰۰ دستگاه اتوبوس، خدمات جابجایی مسافران در حدود ۲۰ هزار ایستگاه و بیش از ۷۰۰ مسیر به صورت شبانه روزی انجام پذیرد.

اقامت انگلستان-شرایط اقامت در لندن

همچنین لندن به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز مالی، تجاری و فرهنگی دنیا شناخته شده و اثرگذاری بالایی در سیاست، آموزش، هنر، صنعت رسانه و بازی و سرگرمی در کل دنیا دارد. بسیاری از شرکت های معتبر دنیا در زمینه های مختلف به خصوص مالی و حسابداری، بیمه و مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات در این شهر نمایندگی داشته و بازار کار بسیار خوبی را ایجاد نموده اند. این شهر از آب و هوای معتدل اقیانوسی برخوردار بوده و از خصوصیات آب و هوای لندن تابستان های نسبتا گرم و زمستان های نه چندان سرد می باشد. در نتیجه در از منظر آب و هوایی هر زمان از سال می توان به لندن سفر کرده و از جاذبه های این شهر لذت برد.

از مهمترین مکان های دیدنی شهر لندن می توان به کاخ باکینگهام، برج لندن، تاور بریج، ساعت بیگ بن، کلیسا وست مینستر، دیوار لندن، موزه بریتانیا، کلیسای جامع سنت پل، پارک هاید، چشم لندن، چرخ و فلک لندن، کاونت گاردن و موزه مادام توسو اشاره نمود. البته باید این نکته را در نظر داشت که شهر لندن از گرانترین و پرهزینه ترین شهرهای دنیا برای اقامت به شمار آمده و با داشتن ۷۲ میلیاردر، بالاترین تعداد میلیاردر در بین شهرهای دنیا را به خود اختصاص داده است. در نتیجه باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده از تخفیف ها و صرفه جویی در هزینه های غیر ضرور به این شهر سفر کرد.

جهت کسب اطلاعات کامل در زمینه ویزای توریستی انگلستان مقاله تنظیم شده در این زمینه را مطالعه فرمایید.

نتیجه گیری

اقامت انگلستان خواسته بسیاری از متقاضیان مهاجرت است. انگلستان در کنار آلمان تشکیل دهنده برترین قدرت های اقتصادی اروپا بوده و مزیت انگلیسی زبان بودن این کشور باعث شده همواره متقاضیان زیادی از سراسر دنیا برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت انگلستان وجود داشته باشد. راه های مختلفی برای دریافت اقامت انگلستان وجود دارد که از جمله آن ها می توان اقامت انگلستان از طریق تحصیل، اقامت انگلستان از طریق ازدواج، اقامت انگلستان از طریق سرمایه گذاری، اقامت انگلستان از طریق ثبت شرکت و کارآفرینی، اقامت انگلستان از طریق کار و در نهایت اقامت انگلستان از طریق پناهندگی را نام برد.

هر متقاضی به واسطه شرایط و ویژگی های شخصی و خانوادگی خویش می تواند یکی از راه های اقامت انگلستان را انتخاب نموده و با فراهم آوردن شرایط و مدارک مورد نیاز به این کشور مهاجرت نماید. در این بین اقامت از طریق کار و اقامت از طریق ازدواج کم هزینه ترین و بهترین راه ها و اقامت از طریق تحصیل آسان ترین و شدنی ترین راه دریافت اقامت و مهاجرت به انگلستان بر شمرده می شود. اقامت از طریق پناهندگی به هیچ عنوان توصیه نشده چرا که در این راه معمولا خطرات و ریسک های بالایی وجود داشته و اگر متقاضی بدون داشتن ادله کافی از این روش اقدام نماید، سرنوشت نامعلومی در انتاظر وی خواهد بود.

اقامت انگلستان

در سال های اخیر و به واسطه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این کشور با خلا نیروی کاری مواجه شده و بنابراین می بایست نیروهای کاری مورد نیاز خود را از شهروندان خود و یا سایر کشورها تامین نماید. از آنجا که داشتن پیشنهاد شغلی در این کشور کار سختی بوده و هنوز روش امتیاز بندی هم برای جذب نیروی کار در اینگلیس ارائه نشده، گذراندن یک دوره تحصیلی در این کشور می تواند شانس افراد را برای یافتن کار در انگلستان بسیار افزایش دهد. به همین واسطه اخیرا طرحی مصوب شده که متقاضیانی که از سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۰ یک دوره تحصیلی را در انگلیس بگذرانند، از ۲ ماه تا ۲ سال ویزای آن ها به منظور جستجوی کار و یافتن شغل مناسب قابل تمدید خواهد بود.

در نهایت به واسطه تغییرات هر ساله قوانین مهاجرتی برای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه متقاضیان عزیز پیشنهاد می شود قبل از هرگونه اقدامی با افراد با تجربه و مشاورین متخصص مشورت نمایند. موسسه “آریانا اپلای” با بهره مندی از وکلای پایه یک دادگستری در امور مهاجرتی، مشاورین حرفه ای در زمینه مهاجرت، دارای ۲ مجوز کاریابی بین المللی جهت اعزام نیروی کار به خارج از کشور از وزارت کار و مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم، با افتخار آمادگی خود را برای همراهی متقاضیان عزیز مهاجرت اعلام می دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا