تحصیل رشته حسابداری در انگلیس

خانه » مهاجرت تحصیلی » تحصیل رشته حسابداری در انگلیس
رشته حسابداری انگلیس

رشته حسابداری در انگلیس

Accounting in England

رشته حسابداری به دلیل داشتن بازار کاری مناسب نسبت به دیگر رشته ها ازطرفداران دیگری برخوردار است، لذا در مقاله فوق اشاره هایی به رشته حسابداری و جایگاه رشته حسابداری در انگلیس می پردازیم، که فرد متقاضی با خواندن آن می تواند اطلاعات بیشتری را کسب کند و در انتخابات خود تاثیر دهد.

مهارت های لازم برای رشته حسابداری در انگلیس

فردی که در رشته حسابداری انگلیس تحصیل می کند پس از پایان دوره ی تحصیلی و فارغ التحصیلی، باید مهارت هایی در جمع آوری اطلاعات داشته باشد اما تمام فعالیت یک حسابدار به اینجا ختم نمی شود بلکه حیطه های کاری بسیاری هستند که با رشته ی حسابداری مرتبط می شوند.

مهارت های لازم برای رشته حسابداری

برای مثال اگر فردی بخواهد در شرکتی سرمایه گذاری کند، تمایل دارد که وضعیت مالی آن شرکت و یا نتایج عملکرد های آن در طی دوران متفاوت را بسنجید که بصورت گزارشی مالی توسط فرد حسابدار گزارش داده می شود.

بنابراین از دیگر وظایف افراد حسابدار که از الویت بیشتری برخوردار است، آماده داشتن گزارشات مالی است.
بصورت کلی می توان گفت که حسابداری سیستمی محسوب می شود که فرآیندهای جمع آوری اطلاعات، طبقه بندی و ثبت گزارشات مالی و دیگر مواردی از این قبیل را پوشش می دهد.

و فردی که متقاضی تحصیل در رشته ی حسابداری می شود، با گذراندن دروس و دوره های مختلف باید بتواند در موارد ذکر شده مهارت هایی کسب کنند.

دروس رشته حسابداری در انگلیس

فرد متقاضی، که دانشجوی رشته ی حسابداری می شود باید در دروسی چون تحلیل آماری، روش تحقیق مهارت های لازم را داشته باشد. زیرا دروس نام برده شده از پیش نیازهای رشته ی حسابداری هستند دانشجویان در رشته ی حسابداری دروسی را تحت عنوان دروس پایه ای و دیگر دروس را تحت عنوان دروس تخصصی می گذارنند.

دروس تخصصی

در این رشته عبارتند از: اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته، حسابداری صنعتی، حسابرسی، حسابداری مالیاتی، اصول تنظیم و کنترل بودجه، مدیریت مالی و متون حسابداری.

دانشگاه های برتر رشته حسابداری در انگلیس

تا به این بخش مباحثی در زمینه ی رشته ی حسابداری مورد بررسی قرار گرفت در ادامه ی مقاله راجب به دانشگاه های برتر و فعال در رشته ی حسابداری اطلاعاتی در اختیارتان قرار می گیرد.

University of London City

از دانشگاه های پرطرفدار رشته حسابداری در انگلیس می باشد که توانسته است رتبه ی ۳۵۱ جهانی را بخود اختصاص دهد و در حال حاظر دارای ۱۸۲۷۸ دانشجوی در حال تحصیل می باشد و از ۱۰ دانشگاه برتر در کشور انگلیس محسوب می شود.

رشته حسابداری در انگلیس

دروس تدریسی به زبان انگلیسی هستند و دانشجویان بین المللی باید دارای مدرک بین المللی IELTS باشند، تا بتوانند به عنوان مدرکی برای اثبات توانایی های خود در مهارت های زبان انگلیسی به دانشگاه ارائه دهند.

این دانشگاه امکاناتی از قبیل خوابگاه، مجموعه های ورزشی، مراکز خرید، مراکز درمانی و … را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد اما دانشجویان برای بهره مندی از امکانات ارائه شده باشد هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیل بپردازند.

University of East Anglia

از دیگر دانشگاه های برتر رشته حسابداری در انگلیس می باشد که موفق به کسب رتبه ی جهانی ۱۶۵ شده است، تعداد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه فوق ۱۶ هزار نفر می باشد و به مدت ۱۲ سال جزو ۵ دانشگاه برتر در کشور انگلیس شناخته می شود. دروس تدریسی به زبان انگلیسی هستند و افراد غیر بومی باید همراه با دیگر مدارک خود، مدارکی برای اثبات دانش خود در زبان انگلیسی را نیز به دانشگاه ارائه دهند. مدرک مدنظر برای دانشگاه IELTS ,  University of East Angliaمی باشد.

دانشگاه های برتر رشته حسابداری در انگلیس
دانشگاه امکاناتی از قبیل خوابگاه، مراکز درمانی، مجموعه های ورزشی و کتابخانه را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد که برای بهره مندی از امکانات ذکر شده، دانشجویان باید هزینه ی تحصیلی بیشتری را بپردازند.

The University of Hull

جزء ۱۰ دانشگاه برتر رشته حسابداری در انگلیس می باشد که توانسته است رتبه ی ۵۰۱ جهانی را به خود اختصاص دهد در حال حاظر تعداد ۱۶۰۰۰ هر دانشجو در این دانشگاه در حال تحصیل هستند و سالانه تعداد زیادی از دانشجویان غیر بومی متقاضی تحصیل در دانشگاه Hull می شوند.

دروس تدریسی به زبان انگلیسی می باشد از این رو دانشجویان غیر بومی باید مدرک بین المللی IELTS خود را همراه با دیگر مدارک به دانشگاه ارسال کنند.
دانشگاه فوق امکاناتی از قبیل خوابگاه، مراکز درمانی، آزمایشگاه های کامپیوتر و کتابخانه را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. اما دانشجویانی که تمایل استفاده از امکانات ذکر شده را دارند باید هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیلی بپردازند.

Manchester metropolitan University

تاریخ تاسیس دانشگاه Manchester metropolitan به سال ۱۸۲۴ برمیگردد و در طی سالها فعالیت توانسته است ۳۶ هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد جذب کند. و همچنین رتبه ی ۶۰۱ جهانی را بخود اختصاص داده است.

دورس تدریسی در دانشگاه فوق به زبان انگلیسی می باشد بنابراین دانشجویان غیر بومی باید دارای مدرک بین المللی IELTS برای اثبات میزان مهارت های خود در زبان انگلیسی باشند. از نکات بسیار مهم و قابل ذکر، دادن یکسری مشاوره ها و امکانات از طرف دانشگاه می باشد و حتی برای افرادی که دارای سطح زبانی ضعیفی هستند، کلاس های زبان می گذارد تا دانشجویان پیشرفت های تحصیلی داشته باشند.

The University of Exeter

از دیگر دانشگاه های پرطرفدار رشته حسابداری در انگلیس می باشد که توانسته است تعداد ۱۴هزار دانشجو را جذب خود کند همچنین دارای رتبه ی ۱۲۶ جهانی می باشد که این امر خود باعث جذب بیشتر دانشجویان خواهد شد دروس تدریسی در دانشگاه Exeterبه زبان انگلیسی هستند و دانشجویان غیر بومی باید دارای مدرک بین المللی IELTS باشند تا بتوانند از متقاضیان واجد شرایط در این دانشگاه شوند.

قابل ذکر است که دانشگاه فوق امکاناتی از قبیل خوابگاه، کتابخانه و مجموعه های ورزشی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد که برای بهره مندی از انها باید هزینه ای بیشتر از جانب دانشجویان پرداخت شود.

Middlesex University

از دیگر دانشگاه های رشته حسابداری در انگلیس است که بیش از ۱۳۰ سال سابقه کاری دارد و توانسته است رتبه ی ۵۰۱ جهانی را کسب کند. دروس تحصیلی در دانشگاه فوق به زبان انگلیسی می باشد و متقاضیان غیر بومی و بین المللی برای دانشگاه فوق باید دارای مدرک زبان انگلیسی IELTS برای اثبات مهارت های خود شوند همراه با دیگر مدارک برای دانشگاه ارسال کنند.

قابل ذکر است که دانشگاه Middlesex امکاناتی از قبیل خوابگاه، کتابخانه، مراکز درمانی ، آزمایشگاه های کامپیوتر و مجموعه های ورزشی را در اختیار دانشجویان خود قرار می دهد. اما برای بهره مندی از امکانات ذکر شده . دانشجویان باید هزینه ای خارج از هزینه ی تحصیل بپردازند.

نکته ای قابل ذکر برای تمام دانشگاه های انگلیس در زمینه ی هزینه ی تحصیلی، متفاوت بودن هزینه ی تحصیلی برای دانشجویان بومی و غیربومی می باشد و دانشجویان غیر بومی هزینه ی بیشتری را نسبت به دانشجویان بومی پرداخت می کنن .

تمام دانشگاه ها به اینجا ختم نمی شوند و دانشگاه های متعدد دیگری در رشته حسابداری در انگلیس هستند که فعالیت های چشمگیری در رشته ی حسابداری دارند و توانسته اند نظر بسیاری از متقاضیان را جلب خود کنند لذا افرادی که نیازمند به اطلاعات بیشتری هستند، می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با مشاورین ارشد موسسه آریانااپلای در ارتباط باشند و راهنمایی هایی در جهت کسب اطلاعات بیشتر و انتخابی بهتر از جانب مشاورین دریافت کنند. موسسه آریانااپلای همواره در تلاش است تا بهترین ها را به متقاضیان خود ارائه دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا