Search
Close this search box.

پناهندگی انگلستان

خانه » مهاجرت » پناهندگی انگلستان
پناهندگی انگلستان

شرایط پناهندگی انگلستان

UK Asylum Conditions

پناهندگی انگلستان و شرایط پناهندگی انگلستان در سال های اخیر مورد سوال بسیاری از افرادی بوده که درخواست پناهندگی در انگلستان داشته اند. در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که این روش هم از نظر کشورهای مبدا و هم از نظر کشورهای مقصد روشی غیرقانونی بوده و مطلب پناهندگی انگلستان صرفا جهت آگاهی بخشیدن به مخاطبان و متقاضیان عزیز تهیه گردیده و موسسه “آریانا اپلای” هیچ گونه فعالیتی در این خصوص ارائه نمی دهد.

پناهندگی انگلستان یکی از راه های مهاجرت است که در سال های اخیر متقاضیان پرشماری را پیش روی خود می بیند. به طور کلی پناهندگی روشی بسیار خطرناک و پر ریسک برای مهاجرت به کشور های پیشرفته دنیا است. چرا که در این مسیر پیچیدگی هایی وجود دارد که ممکن است در نهایت عاقبت خوشی را برای متقاضیان به همراه نداشته باشد. اما پناهنده به چه کسی گفته می شود؟

پناهندگی انگلستان

پناهجو یا پناهنده بر اساس تعریف کنوانسیون مختص امور پناهندگان، به افرادی گفته می شود که به واسطه دلایل مختلف مانند آزار و اذیت قومی، نژادی، دینی و مذهبی، جنسی و سیاسی از شرایط امنی در کشور خود برخوردار نبوده و معمولا تحت تعقیب قرار دارند. همچنین دلایلی مانند جنگ، یلایای طبیعی همچون خشکسالی، سیل و زلزله و فقر و تنگدستی از عواملی است که ممکن است افراد را مجبور به ترک وطن خود نماید.

چرا پناهندگی انگلستان ؟

کشور انگلیس در کنار آلمان برترین قدرت های اقتصادی ناحیه اروپا بوده و همواره مورد توجه مهاجران و روش های گوناگون مهاجرتی قرار گرفته است. به طوری که در سال های اخیر بسیاری از افراد درخواست پناهندگی در انگلستان را داده اند. اما شرایط پناهندگی انگلستان چگونه است؟

از آنجایی که این کشور شرایط نسبتا مناسبی را برای حمایت از پناهندگان مانند محل اسکان، پرداخت حقوق هفتگی، مجوز تردد در شهر ها و…فراهم نموده، مقصد دلخواهی برا پناهندگان کشورهای مختلف بوده است. اما در سال های اخیر بواسطه هجوم پناهجویان مختلف به خصوص از کشورهای سوریه و عراق کشور انگلستان نیز سخت گیری های بسیار بیشتری را در مورد پناهندگی اعمال می نماید. برای دریافت پناهندگی انگلستان در گام نخست متقاضی باید وارد این کشور شده و خود را به عنوان پناهنده به افسر مربوطه معرفی کند.

پس از آن متقاضی موظف است مدارک و شواهد لازم مبنی بر دلیل اعلام پناهندگی خود را ارائه نموده و آن را اثبات نماید. بازهم ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مهاجرت به روش پناهندگی کاری بسیار پر خطر و همراه با ریسک های فراوان بوده و جزو روش های غیر قانونی به شمار می رود. به این خاطر که تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده درخواست پناهندگی متقاضیان، افراد تحت تعقیب بوده و ممکن است شرایط ناگواری را تجربه کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به انگلستان، لطفا این مقاله را مطالعه فرمائید : مهاجرت به انگلستان 

بهترین کیس برای پناهندگی انگلستان

بهترین کیس برای پناهندگی انگلستان بر اساس شرایط افراد متفاوت خواهد بود. منظور از کیس پناهندگی همان دلیل اصلی می باشد که متقاضی با درخواست خود برای دریافت پناهندگی ارائه می نماید. بر اساس قوانین کنوانسیون پناهندگان کیس پناهندگی در مواردی از شانس بالایی برخوردار خواهد بود که در آن شخص متقاضی به خاطر یکی از موارد نژادی، دینی و مذهبی، ملیت، تعلق به گروه اجتماعی خاص، دارا بودن عقیده های سیاسی، جنسیت و افکار متفاوت مورد آزار و اذیت قرار گرفته و تحت تعقیب قرار دارند.

اینکه بهترین کیس برای پناهندگی انگلستان کدام گزینه است به این بستگی دارد که هر فرد بتواند مدارک و شواهد مربوطه برای در امان نبودن در کشور مبدا را ارئه نموده و صرفا ترس از حضور در کشور مبدا برای این موضوع کفایت نمی کند. به عنوان نمونه در صورتی که متقاضی پناهندگی انگلستان از کشورهایی مانند سوریه، عراق و افغانستان بوده که در شرایط بحران واقعی قرار دارند، تنها بیان و شرح کامل دلایل کفایت نموده و ارائه مدارک الزامی ندارد. در غیر این صورت فرد به عنوان مهاجر غیر قانونی شناخته شده و به کمپ پناهندگی انگلستان منتقل شده و حتی اخراج می گردد.

پناهندگی انگلستان

اما بهترین کیس برای پناهندگی انگلستان چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ نه تنها برای پناهندگی انگلستان که به طور کلی تقاضای پناهندگی یا همان کیس پناهندگی باید خصوصیات و شرایطی داشته تا امکان و شانس پذیرش آن بالا برود. از جمله مهمترین فاکتورها و پارامترهای موثر در پذیرش کیس پناهندگی انگلستان و یا هر کشور دیگری می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • کیس یا تقاضای پناهندگی بایستی به واسطه یکی از دلایلی باشد که در کنوانسیون پناهندگی آمده است (مواردی از قبیل تبعیضات نژادی، قومی، دینی و مذهبی، سیاسی، اجتماعی، جنسی و فکری).
  • شواهد و ادله ذکر شده برای کیس پناهندگی باید مبتنی بر واقعیات باشد نه بر پایه حدس و گمان.
  • کیس پناهندگی بیان شده باید بسیار صریح، واضح و شفاف بوده تا فرد مصاحبه کننده را دچار شک و تردید و سردرگمی نکند.
  • تفاوت فاحشی نباید میان کیس پناهندگی تقاضا شده و بیانات شخص متقاضی در مصاحبه وجود داشته باشد.
  • شخص متقاضی پناهندگی در هنگام مصاحبه باید صداقت کامل داشته و از بیان هر گونه بزرگ نمایی و دروغ پرهیز نماید.
  • پذیرش هر کیس پناهندگی و مقدار موفقیت آن به دلیل، بیان و مدارک و مستندات ارسال شده برای آن بستگی دارد.
  • در نهایت بیان افراد در کیس های مختلف مجددا مورد بازخوانی قرار می گیرد تا مورد راستی آزمایی قرار گرفته و از ارائه صحیح آن ها مطمئن شوند.

اقامت انگلستان از طریق پناهندگی

اقامت انگلستان از طریق پناهندگی بر اساس تاکید اغلب وکلای مهاجرتی، در قیاس با سایر روش های قانونی اخذ اقامت انگلیس، طولانی ترین، خطرناک ترین و پر ریسک ترین راه به شمار می رود. علاوه بر آن همان طور که اشاره شد این طریق از تعاریف خاص بین المللی و قوانین سخت و پیچیده ای پیروی نموده که صرفا متقاضیانی که آن فاکتورها و شرایط مورد نظر خاص را دارا باشند، از شانس بالایی برای اخذ اقامت انگلستان از طریق پناهندگی برخوردار خواهند بود.

برای این منظور متقاضی باید ابتدا از موطن خود خارج شده و به محض رسیدن به انگلستان، اعلام پناهندگی نموده و اثبات کند به واسطه دلایل ذکر شده در کنوانسیون پناهندگان (دینی و مذهبی، نژادی، ملیت، اجتماعی، سیاسی، جنسی و فکری) شرایط برگشتن به کشور خود را نداشته و در صورت بازگشت مورد آزار و اذیت و یا زندانی شدن قرار خواهد گرفت.

برای دریافت اقامت انگلستان از طریق پناهندگی فرد باید اثبات نماید کشورش جای امنی برای او نبوده و بلافاصله پس از ورود به انگلیس تقاضای خود را مطرح نماید. چرا که ممکن است در صورت گذشت زمان تقاضای وی مورد پذیرش واقع نشود. علاوه بر این نکته بسیار مهمی که برای دریافت اقامت انگلستان از طریق پناهندگی باید مد نظر قرار گیرد این است که انگلستان باید اولین کشوری باشد که متقاضی برای اخذ پناهندگی اقدام می کند. اگر قبل از حضور در انگلیس فرد در سایر کشورهای اتحادیه اروپا تقاضای پناهندگی کرده باشد، بلافاصله تقاضای پناهندگی وی ریجکت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا مطلب روش های دریافت اقامت در انگلستان را مطالعه فرمائید. 

مراحل پناهندگی انگلستان

متقاضی دریافت اقامت انگلستان از طریق پناهندگی این امکان را دارد تا برای همسر، شریک زندگی و یا فرزندان زیر ۱۸ سال خودش نیز درخواست پناهندگی دهد تا این افراد جزو وابستگان وی به شمار آیند. بعد از اینکه فرد تقاضای پناهندگی انگلستان را ارئه کرد، معمولا برای آن ها یک وقت مصاحبه با افسر اداره مهاجرت این کشور تنظیم می شود که به این مرحله غربال یا Screening می گویند.

پناهندگی انگلستان

طی این پروسه مسئول پرونده هر شخصی با وی مصاحبه نموده، عکس و اطلاعات بیومتریک وی اخذ شده و تا حدودی شرایط متقاضیان مختلف روشن خواهد شد. طی این مرحله اگر افرادی آشنایی کافی با زبان انگلیسی نداشته و صحبت کردن به این زبان برایشان مقدور نباشد، می توانند درخواست داشتن مترجم ارائه دهند.

در نهایت معمولا تا ۶ ماه جواب تقاضاهای پناهندگی انگلستان آماده شده و به اطلاع متقاضیان خواهد رسید. در صورت اینکه با تقاضای فردی موافقت شود، وی می تواند مجوز اقامت در انگلستان را کسب نموده و از قوانین و شرایط حمایتی این کشور در حوزه پناهندگان بهره مند گردد.

پناهندگی انگلستان تضمینی ؟!

پناهندگی انگلستان تضمینی معمولا یکی از شعارهایی است که برخی موسسات و افراد سودجو برای جلب توجه و کلاهبرداری از متقاضیان پناهندگی انگلستان، مطرح می نمایند. چرا که با وجود قوانین و شرایط پیچیده مطرح شده در مباحث قبلی و انواع کیس های پناهندگی هیچ شخصی به جز افسر و مسئول پرونده نمی تواند در مورد پذیرش و یا رد درخواست پناهندگی افراد اظهارنظر نماید.

به عنوان مثال ممکن است این شعار با مضمون فراهم کردن مدارک مورد نظر برای پناهندگی تضمینی انگلستان مطرح گشته و حتی مدارک و مستندات لازم برای فرد متقاضی تهیه شود. اما از آنجایی که معمولا افسران و مسئولان پرونده افراد با تجربه و روانشناسی هستند، ممکن است فرد متقاضی نتواند در بیانات خود آن ها را قانع ساخته و به هدف مورد نظر برسد. در نتیجه وارد دنیای غریب و سخت آوارگی و حضور در کمپ های مختلف پناهندگان با شرایط اسفبار شده و سرنوشت نامعلومی در انتظار وی خواهد بود.

پناهندگی انگلستان

در نتیجه متقاضیان محترم باید این نکته را در نظر داشته باشند که نه تنها روش پناهندگی در ذات خود روش غیر قانونی از سوی هر ۲ کشور مبدا و مقصد محسوب می شود، بلکه مقوله ای مانند پناهندگی انگلستان تضمینی بیشتر برای کلاهبرداری و جذب افراد به سوی مقصدی نامعلوم مطرح می شود. بنابراین تا حد امکان افراد باید تلاش نموده راه های قانونی مهاجرت به انگلستان را جایگزین این روش خطرناک و نامعلوم نمایند.

روش هایی از قبیل مهاجرت به انگلستان از طریق کار، مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج و مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل بهترین راه های جایگزین و آسان برای دریافت اقامت و مهاجرت به این کشور به حساب می آیند. هر کدام از این روش ها شرایط، قوانین و خصوصیات منحصر به خود را داشته و متقاضیان عزیز می توانند بر اساس ویژگی های شخصی و خانوادگی خود یکی از راه های قانونی مهاجرت به انگلستان را انتخاب نموده و در مسیر امن تری گام بردارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا مطلب تحصیل در انگلستان را مطالعه فرمائید. 

حقوق پناهندگی در انگلستان

حقوق پناهندگی در انگلستان به همراه شرایط و قوانین بین المللی حاکم بر پناهندگی در بیشتر کشورهای دنیا مشابهت داشته و معمولا تفاوت های اندکی در این زمینه وجود دارد. اتفاقا همان گونه که اشاره شد این کشور به واسطه داشتن قوانین حمایتی نسبتا خوب در حوزه حقوق پناهندگی در انگلستان یکی از محبوب ترین مقاصد مورد تقاضای پناهندگان می باشد.

تدارک دیدن محل مناسب برای اسکان پناهندگان، در اختیار گذاردن مبلغی (حدود ۴۰ پوند در هفته) به عنوان حقوق در زمانی که افراد منتظر اعلام رای نهایی پرونده خود هستند، دادن مجوز تردد و رفت و آمد در شهرها و… از جمله مواردی است که به عنوان حقوق پناهندگی در انگلستان مد نظر قرار می گیرد. معمولا در صورتی که کیس یا تقاضای پناهندگی انگلستان افراد مورد پذیرش قرار گیرد، حقوق دیگری نیز به وی تعلق می گیرد که از جمله آن ها می توان به اجازه سکونت در شهرها، حق تحصیل و آموزش فرزندان، اجازه فعالیت در برخی مشاغل و… اشاره کرد.

پناهندگی انگلستان

تقاضای پناهندگی انگلستان به صورت قانونی

عموما بیشتر متقاضیان پناهندگی این تصور را دارند که به منظور طرح کیس یا تقاضای خود برای پناهندگی انگلستان، تنها راه حضور در این کشور صرفا روش های غیر قانونی می باشد حال آنکه این تصور، تصوری اشتباه است. زیرا این امکان برای افراد وجود دارد که به صورت کاملا قانونی و حتی با دریافت ویزا وارد این کشور شده و تقاضا یا کیس پناهندگی خود را مطرح نمایند.

البته باید این نکته را مد نظر قرار دهند که از ابتدا تصمیم و شرایط خود را اعلام نمایند. چرا که برخی افراد بر این باورند با ویزای توریستی و یا بازدید از اقوام و دوستان وارد این کشور شده و قبل از اتمام ویزای مربوطه درخواست پناهندگی دهند. بایستی عنوان نمود بر خلاف تصور این تصمیم بسیار دشوار بوده و شانس موافقت با پناهندگی افراد را بسیار کاهش داده و موجب ریجکت تقاضای پناهندگی انگلستان خواهد شد. چرا که به ظن این کشور این دسته افراد از اعتماد انگلستان مبنی بر صدور ویزای توریستی سوء استفاده نموده و آگاهانه و با پنهان حقیقت وارد این کشور شده اند. به خاطر دشواری های فراوان دریافت ویزای توریستی انگلستان اینگونه افراد در ابتدا مستنداتی ارائه کرده اند که نشان دهنده شرایط خوب زندگی آن ها در کشور مقصد و متضمن بازگشت آن ها به کشورشان بوده است. اینگونه افراد ممکن است برای همیشه شانس تقاضای پناهندگی انگلستان را از دست داده و حتی در سایر کشورها با مشکل مواجه شوند.

پناهندگی انگلستان از طریق ویزای توریستی

پناهندگی انگلستان از طریق ویزای توریستی آیا امکان پذیر است؟ می توان گفت پاسخ این سوال مثبت است در صورتی که فرد بلافاصله و در بدو ورود به این کشور تقاضای پناهندگی خود را مطرح نماید. چرا که طبق مطالب گفته شده در بالا، چنانچه فرد بعد از گذشت مدتی و یا درانتهای مدت زمان ویزا کیس پناهندگی و تقاضای خود را ارئه نماید، اکثرا با ریجکت تقاضا مواجه خواهد شد.

پناهندگی انگلستان با ویزای توریستی که از آن به عنوان درخواست پناهندگی با ورود قانونی هم یاد می شود، در واقع به عنوان مسیر و راهی برای ورود به کشور انگلیس در نظر گرفته می شود. در هر صورت و به طور کلی در نهایت و بالافاصله پس از ورود از هر راهی افراد باید تقاضای پناهندگی خود را مطرح نموده و بر مبنای یک کیس واقعی، حرف ها، مدارک و مستندات خود را ارئه نمایند. می توان گفت صداقت و حقیقت در این روش مهمترین فاکتورهای تاثیر گذار برای بالابردن شانس و دریافت پناهندگی انگلستان خواهند بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، لطفا مطلب ویزا توریستی انگلستان را مطالعه فرمائید. 

قوانین پناهندگی انگلستان

قوانین پناهندگی در انگلستان به صورت کلی مانند قوانین سایر کشورها در امور پناهندگی و منطبق بر معاهده های بین المللی در این زمینه است هر چند این امکان وجود دارد در کشورهای مختلف تفاوت های ناچیزی وجود داشته باشد. اما در مورد قوانین جدید پناهندگی در انگلستان و به ویژه از سال ۲۰۰۲ به واسطه هجوم مهاجرین از کشور افغانستان، عراق و سوریه شرایط به مراتب سخت تری برای اعطای پناهندگی به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

پناهندگی انگلستان-قوانین پناهندگی انگلستان

از آنجایی که دولت انگلستان مانند بسیاری از کشورهای توسعه یافته دنیا، به دنبال برقراری ثبات، امنیت و آرامش شهروندان خویش است، مراحل مختلفی را برای متقاضیان پناهندگی انگلستان در نظر گرفته است که از مهمترین آن ها می توان کاهش دادن حمایت ها و امکانات رفاهی در ابتدای ورود پناهجویان، برنامه اسکن کامل قرنیه چشم و الزام به تهیه گذرنامه بیومتریک از سوی پناهندگان را می توان نام برد.

نکته دیگری که در مورد قوانین پناهندگی انگلستان در سال های اخیر بسیار مورد تردید قرار گرفته، خروج این کشور از اتحادیه اروپا می باشد. اما با وجود همه این موارد هنوز هم بسیاری از افراد به گمان اینکه پناهندگی انگلستان راهی با هزینه پایین و مدت زمان کمتر برای مهاجرت به انگلستان قلمداد شده، از این روش برای حضور در این کشور بهره می برند. اما به واسطه مصائب و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد و این روش عموما در هر ۲ کشور مبدا و مقصد راهی غیر قانونی قلمداد شده، توصیه وکلا و مشاورین موسسه “آریانا اپلای” جایگزین نمودن روش های بهتر و قانونی برای مهاجرت به انگلستان می باشد.

مزایا و معایب پناهندگی انگلستان

مزایا و معایب پناهندگی انگلستان می تواند در تصمیم گیری متقاضیان این روش بسیار موثر واقع شود. همان گونه که گفته شد به طور کلی روش پناهندگی روشی غیر قانونی محسوب شده و به هیچ وجه توصیه نمی شود. شرایط و قوانین حاکم بر پناهندگی در اکثر کشورهای دنیا مشابه هم بوده و بعضا تفاوت های ناچیزی با هم دارند. از مزایای پناهندگی انگلستان می توان به زبان این کشور که در بیشتر کشورهای دنیا زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم در نظر گرفته می شود، اشاره نمود.

پس از این مورد شرایط اقتصادی خوب این کشور، نظام آموزشی پیشرفته و هدفمند، آب و هوای معتدل، قوانین حمایتی از پناهندگان و شرایط اسکان نسبتا مناسب در ابتدای ورود به این کشور را می توان از مهمترین مزایای پناهندگی انگلستان برشمرد. اما مانند هر موضوع دیگری در کنار مزایای مختلف این روش معایبی نیز به همراه دارد که اتفاقا خطرها، مشکلات و ریسک های این روش بسیار قابل لمس تر از مزایای آن خواهد بود.

پناهندگی انگلستان

از معایب پناهندگی انگلستان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  •  هیچ گاه پناهندگان و پناهجویان به عنوان شهروند درجه ۱ در نظر گرفته نخواهند شد
  • شرایط سخت موجود در کمپ پناهندگان که برخی اوقات با آزار و اذیت افسران نیز همراه می شود
  • پناهندگان و پناهجویان نقشی در انتخاب محل زندگی خود نخواهند داشت و باید در خارج از شهر لندن و محلات و کمپ هایی که بدین منظور در نظر گرفته شده است ساکن شوند.
  • پناهندگان و پناهجویان تا قبل از روشن شدن تکلیف وضعیت پرونده آن ها اجازه کار ندارند مگر در صورتی که فرآیند بررسی پرونده آن ها بیش از یک سال طول بکشد آن هم با نظر مراجع ذیصلاح
  • سرگردانی و بلاتکلیفی با حقوق حداقلی و گاها عدم رعایت مسائل بهداشتی در کمپ های پناهندگان که موجب بروز بیماری و مشکلات دیگری می شود.
  • پناهجویان و پناهندگان تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده خود مهاجران غیرقانونی محسوب شده و تحت نظر خواهند بود.
  • در صورتی که بعد از مدت ها انتظار تقاضای پناهندگی متقاضی ریجکت شده و مورد پذیرش قرار نگیرد، در صورتی که فرد شرایط بازگشت به کشور خود را نداشته باشد مدت های مدیدی در بلاتکلیفی و سرگردانی به سر خواهد برد.
  • در صورت برگشت به وطن بر اساس کیس مورد تقاضا اگر فرد دستگیر و زندانی نشود معمولا از بسیاری از خدمات و حمایت های کشور خویش محروم خواهد شد.
  • هدر رفتن زمان، سرمایه و هزینه های افراد در مسیر پناهندگی علاوه بر مخاطرات جانی که در صورت اقدام قاچاق و غیر قانونی پناهندگی وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویزای تحصیلی انگلستان، لطفا اینجا کلیک نمائید.

نتیجه گیری

پناهندگی انگلستان را می توان به عنوان آخرین راه غیرقانونی نام برد که متاسفانه بسیاری از متقاضیان امر مهاجرت به واسطه عدم آگاهی از عواقب و خطرات آن، حتی پیش از خیلی از راه های قانونی، آن را انتخاب و امتحان می کنند. کشور انگلستان به خاطر حمایت های اولیه نسبتا خوب، اقتصاد پویا و انگلیسی زبان بودن همواره یکی از محبوب ترین مقصد پناهندگان و پناهجویان از سراسر دنیا بوده است.

از آنجایی که این روش هم از سوی کشور مبدا و هم از نظر کشور مقصد روشی غیر قانونی به حساب می آید، بهتر است متقاضیان گرامی پیش از هر گونه اقدامی از جوانب مختلف پناهندگی انگلستان، خطرات و ریسک های موجود و آینده نامعلوم با خبر شوند. همچنین با در نظر گرفتن شرایط و ویژگی های شخصی و خانوادگی خود و مشورت با افراد با تجربه و متخصص، از میان روش های قانونی و بهتر مانند مهاجرت به انگلستان از طریق کار، مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج و مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل اقدام نمایند.

لازم به ذکر است موسسه “آریانا اپلای” با بیش از یک دهه سابقه درخشان در امور مهاجرتی هیچ گونه فعالیتی در حوزه پناهندگی نداشته و به هبچ عنوان این روش را توصیه نمی کند. اما موسسه “آریانا اپلای” مفتخر است با بهره مندی از وکلای پایه یک در امور مهاجرتی، مشاورین متخصص و مجرب، دارای دو مجوز کاریابی بین المللی برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور از وزارت کار و مجوز اعزام دانشجو به خارج از کشور از وزارت علوم، همواره از روش های قانونی و مطمئن در کنار متقاضیان عزیز مهاجرت باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا